تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820273546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالله: مشکلات امروز افغانستان ناشی از سیاست های اشتباه گذشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: رئیس اجرایی حکومت افغانستان گفت: مشکلات امروز این کشور ناشی از سیاست های اشتباه دولت قبلی است که سراسر افغانستان را با چالش روبرو کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری بخدی، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت افغانستان در کابل به خبرنگاران گفت: مشکلاتی که در حال حاضر دامن گیر حکومت وحدت ملی شده، مسائلی نیستند که یک شبه پیدا شده باشند بلکه به گفته او، بیشتر این مشکلات مانند فساد اداری، ناامنی، افزایش تولید مواد مخدر، قدرتمند شدن طالبان، جنجال های انتخاباتی و عدم احترام به نهادهای دولتی از میراث های دولت قبلی است.
او تاکید کرد: حکومت وحدت ملی هم دچار مشکلاتی است و او آن را می پذیرد، اما چالش های امروز بیشتر ناشی از مشکلاتی است که در گذشته وجود داشته است.
رئیس اجرایی حکومت افغانستان گفت: ما اعتراف می کنیم اطمینانی را در عمل و گفتار باید به مردم می دادیم که حکومت در آستانه سقوط نیست؛ چنین اطمینانی را مردم هنوز نگرفته اند.
عبدالله عبدالله گفت: عملکرد امنیتی و سیاست آشتی جویانه حکومت پیشین در برابر مخالفان مسلح باعث تقویت گروه طالبان شده است.
به گفته ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

دوشنبه ، ۲۷مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.khorasan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن