تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820840309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان: نظر ما روي ماندن خاکپور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۸ب.ظ)
با کي‌روش صحبت مي‌کنيم تا قوي‌ترين تيم اميد راهي مسابقات شود؛ کفاشيان: نظر ما روي ماندن خاکپور است موج-رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد دستياران محمد خاکپور در تيم اميد در حد سرمربيگري اين تيم هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي کفاشيان درباره آخرين وضعيت تيم اميد گفت: اگر به عقب برگرديم ابتدا وينگادا را براي تيم اميد انتخاب کرديم، اما به خاطر نتايج نه‌چندان خوبي که اين مربي کسب کرد، تصميم گرفتيم تغييراتي در تيم اميد ايجاد کنيم. حبيب کاشاني را که مدير باسابقه‌اي است به عنوان مدير تيم اميد انتخاب کرديم و او نيز با انتخاب کادر فني فعلي و برنامه‌ريزي خوبي که اين تيم انجام داد توانست در رقابت‌هاي غرب آسيا به قهرماني برسد.
وي افزود: براي موفقيت تيم اميد هر کاري لازم بود انجام داديم و به هر تقاضايي که داشتند، نه نگفتيم. آينده خوبي براي تيم اميد تصور مي‌کنم. ساليان سال است که نتوانسته‌ايم راهي المپيک شويم، همه هدف‌مان اين است که اين اتفاق در اين دوره از رقابت‌ها رخ دهد.
رئيس فدراسيون فوتبال که با راديو ورزش گفت‌وگو مي‌کرد، يادآور شد:در ليگ جوانگرايي کرديم و جوانان زيادي در تيم‌هاي باشگاهي فرصت عرض‌اندام پيدا کردند. خيلي از آنها به تيم اميد و حتي تيم ملي راه پيدا کردند. تيم اميد هميشه بعد از تيم ملي اولويت ما بوده و توجه کافي به آن شده است.
کفاشيان درباره استعفاي مربي خاکپور از سمت سرمربيگري تيم اميد تصريح کرد: هنوز فرصت صحبت کردن با خاکپور را پيدا نکرده‌ام و امروز قرار است جلسه‌اي با وي داشته باشم. به هر حال صحبت در مورد دليل استعفاي خاکپور زياد است و مواردي از جمله مبلغ قرارداد او يا مسائل مالي مطرح شده که در جلسه امروز به آن خواهيم پرداخت.به عقيده من بهتر است اگر مربيان ايرادي در قرارداد خود مي‌بينند و به بندي اعتراض دارند آن را نزد ما مطرح کنند و خوب نيست که استعفا دهند و موضوع را رسانه‌اي کنند. ما هم تلاش مي‌کنيم تا اگر مشکلي باشد، برطرف کنيم.
وي خاطرنشان کرد: در جلسه امروز حتما صحبت‌هاي خاکپور را خواهم شنيد، همچنين او با کميته فني جلسه‌اي نيز خواهد داشت و اگر مشکلي در قرارداد او وجود داشته باشد آن را برطرف خواهيم کرد. دنبال اين هستيم که سريعا تکليف تيم اميد روشن شود چرا که اين تيم رقابت‌هاي حساسي در پيش دارد.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در واکنش به اين سوال که آيا او همچنان اصرار دارد مربيان خارجي عملکرد بهتري در تيم‌هاي ملي خواهند داشت، يادآور شد:من در فدراسيون دووميداني هم که بودم در مقطعي با آوردن مربيان خارجي بين‌المللي تحولي در اين رشته ايجاد کردم. فوتبال پديده خاصي است که البته در رابطه با انتخاب سرمربي تيم ملي خيلي اختيار نداريم که بخواهيم هر فردي را بياوريم به اين دليل که اين رشته به شدت مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار دارد و خيلي مهم است که مربيان برگزيده مورد تاييد آنها باشد. ما مربيان ايراني توانمندي داريم که در رده‌هاي مختلف تيم ملي به کار ما مي‌آيند و قطعا بايد مربي ايراني هم دانش خود را بالا ببرد، همان طور که مي‌بينيد ما در رده‌هاي نوجوانان، جوانان و ديگر رده‌ها از مربيان ايراني استفاده کرديم اما هر وقت لازم باشد از مربيان خارجي باتجربه نيز استفاده خواهيم کرد.
کفاشيان در اين باره خاطرنشان کرد: ديديد در رشته‌هاي فوتسال و فوتبال ساحلي و همچنين تيم ملي از مربيان خارجي استفاده کرديم که تاثير خود را گذاشتند و در حال حاضر در فوتسال و فوتبال ساحلي از مربيان داخلي استفاده مي‌کنيم. مهمترين عامل موفقيت يک تيم، مديريت، کادر فني، هماهنگي، تفاهم و مسائل ديگر است که اگر هر يک از آنها ايراد داشته باشد، قاعدتا موفقيتي به وجود نمي‌آيد. مربي در سطح بين‌المللي قطعا مي‌تواند در تيم خود و تيم ملي تاثيرش را بگذارد. همان طور که در رشته‌ فوتسال و فوتبال ساحلي شاهد آن بوديم.
وي در مورد اينکه چرا تيم فوتبال اميد تاکنون فقط 3 بار به المپيک راه يافته است، اظهار داشت: در تجربه‌هاي کاري گذشته‌ام و زماني که معاونت المپيک را برعهده داشتم به تيم اميد نگاه فردي و پايين‌دستي وجود داشت. بحث خروج، بازي‌هاي تدارکاتي، هماهنگي با باشگاه و عدم جوانگرايي باعث ايجاد فضايي شده بود که نتوانيم به تيم اميد بها بدهيم اما اين بار با مديريتي که ايجاد شده اين فضا را مهيا کرده‌ايم تا تيم اميد بتواند به المپيک صعود کند.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان ادامه داد: هميشه به تيم اميد اولويت سوم و چهارم داده مي‌شد و نگاه ويژه‌اي وجود نداشت، البته در آسيا هم اينگونه بوده است به طوري که مسابقات زير 21 سال 2 سال است که راه افتاده و شروع به کار کرده است اما در گذشته به آن اهميتي قائل نمي‌شد. الان اولويت براي تيم اميد شکل گرفته و ان شاءا... بتوانيم به المپيک صعود کنيم.
کفاشيان در مورد اين که چه اقداماتي صورت گرفته که تيم اميد در اولويت قرار بگيرد، تصريح کرد: ما به عملکرد يک سال و نيم خودمان نگاه کرديم. زماني تيم را يکي دو ماهه جمع کرده و راهي مسابقات آسيايي کرده اما حذف شديم. معناي حذف شدن يعني برنامه‌ريزي نکردن بود اما اکنون برنامه‌ريزي‌ها صورت گرفته و تيم آماده شرکت در مسابقات مقدماتي المپيک است، ضمن اين که با کارلوس کي‌روش جلسه‌اي برگزار مي‌کنيم تا قوي‌ترين تيم را راهي مسابقات کنيم. دور اول مسابقات مقدماتي در ايران برگزار شد و پس از آن 24 بازي تدارکاتي براي تيم اميد تدارک ديده شد. بنابراين اين اراده به وجود آمده تا تيم اميد بتواند با فضايي که ايجاد شده به المپيک صعود کند، البته مديريت حبيب کاشاني نيز در جلو بردن تيم به اهدافش موثر بوده است.
وي در خصوص اين که چه راهکاري صورت خواهد گرفت تا فشار از روي تيم اميد برداشته شود، گفت: همه مي‌گويند که چهل و چند سال است که تيم اميد به المپيک نرفته است اما در کشورهاي ديگر نيز چنين نگاهي ديده نمي‌شود. در کشورهاي ديگر نيز اولويت تيم ملي است و در المپيک نيز فيفا و AFC فوتبال را يکي از اولويت‌هاي دوم مي‌گذارد. در المپيک جوانان که در آرژانتين برگزار خواهد شد فوتسال را جايگزين فوتبال کردند. المپيک شامل بازي‌هاي گروهي است و همه رنکينگ‌ها در فيفا و AFC گنجانده مي‌شود اما از آنجايي که تقويم‌ها براي تيم ملي تعريف شده است، فيفا مي‌گويد باشگاه‌ها موظف نيستند که بازيکن به تيم اميد بدهند اما موظف هستند که به تيم ملي بازيکن بدهند؛ بنابراين اين اولويت براي جامعه فوتبال است و به تبع همه فدراسيون‌ها به سمت تيم ملي مي‌روند با اين وجود اميد پايه تيم ملي است و اين اراده به وجود آمده که به تيم اميد بها داده شود و به مسابقات زير 23 صعود کند.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان با اشاره به استعفاي محمد خاکپور عنوان کرد: خاکپور بايد کاري را که آغاز کرده جلو ببرد . سعي مي‌کنيم که تفاهم کنيم تا او بماند. نظر ما ماندن خاکپور است و اگر مطلبي جزئي وجود داشته باشد آن را حل مي‌کنيم.
کفاشيان در خصوص اينکه اگر خاکپور بنا بر هر دليلي در سمت خود باقي نماند چه گزينه‌هايي مدنظر خواهد بود، گفت: براي 2،3 ماه باقي‌مانده به آغاز مسابقات مقدماتي المپيک نمي‌توانيم به سمت گزينه خارجي برويم. مربياني که با خاکپور کار مي‌کنند در حد سرمربي هستند و قطعا با کمک آنها گزينه‌ها را بررسي خواهيم کرد.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد از دستياران خاکپور براي گزينه سرمربيگري تيم اميد استفاده کنيد، گفت: اين امکان وجود دارد و بايد با آنها صحبت کنيم. همان طور که گفتم دستياران خاکپور خودشان سابقه مربيگري را دارند اما بايد با کميته فني و توسعه نيز تعامل داشته باشيم.
رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در خاتمه درخصوص عملکرد خاکپور اظهار داشت: از عملکرد او راضي هستيم؛ چراکه خاکپور زحمت کشيده و نتايجش با تيم اميد خوب بوده است، اميدوارم بتوانيم با ادامه اين روند به المپيک صعود کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن