تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم خدمات رسانی به زائران حریم رضوی با هدف نهادینه کردن فرهنگ میزبانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم خدمات رسانی به زائران حریم رضوی با هدف نهادینه کردن فرهنگ میزبانی استاندار خراسان رضوی در مراسم تجلیل از خادمان ستاد خدمات سفر و دهه کرامت استان بر لزوم خدمات رسانی به زائران حریم رضوی با هدف نهادینه کردن فرهنگ میزبانی تاکید کرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر ساعت 13:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این مراسم با بیان اینکه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان با بهره گیری از ظرفیت های خود زمینه ایجاد زیارتی آگاهانه و باآرامش را برای زائران فراهم می کنند، گفت: در همین راستا باید پیش بینی های لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه احتمالی در تمام ایام وجود داشته باشد.
وی خدمات رسانی به زائران در تمامی حوزه ها را با در نظر گرفتن فرهنگ رضوی ضروری دانست و اظهار داشت: باید بررسی اقدامات صورت گرفته در سال های گذشته زمینه احصا مشکلات موجود و تنظیم آمارهای رسمی و دقیق فراهم شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: بدین ترتیب زمینه لازم برای هم افزایی در خدمات رسانی به زائران فراهم شده و از انجام فعالیت ها موازی جلوگیری می شود.
رشیدیان راهپیمایی عظیم مسلمانان در اربعین حسینی را یکی از اصلی ترین تجمع های مسلمانان جهان معرفی و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور عراق، دستگاه های اجرایی و خیران استان آمادگی لازم برای همکاری برگزاری باشکوه این مراسم را دارند.
وی ادامه داد: به همین مناسبت ستادی با مسئولیت معاونت هماهنگی امور زائران تشکیل شده است.
استاندار خراسان رضوی بر لزوم خدمات رسانی عمومی به زائران حریم رضوی با هدف نهادینه کردن فرهنگ میزبانی تاکید کرد و اظهار داشت: با برگزاری جلسات منظم و احصا مشکلات برنامه های اجرایی زمینه برای پذیرایی از مسافران دهه آخر صفر فراهم شود.
رشیدیان مسئولیت فرمانداری و شهرداری مشهد را به دلیل فعالیت در ستاد خدمات سفر شهرستان در ایام خاص زیارتی مضاعف دانست و خاطرنشان کرد: با داشتن برنامه ریزی صحیح و عقلانی، شناسایی امکانات و نقاط ضعف و قوت می توان زمینه  خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران را فراهم کرد.
وی رسیدگی به مشکلات خانه مسافرها و تلاش برای اجرایی شدن برنامه مبدا تا مبدا به ویژه در ایام غیر پیک را مورد تاکید قرار داد.
استاندار خراسان رضوی از خدمات آستان قدس رضوی به ویژه شخص آیت الله واعظ طبسی و رسانه های استان در ایام دهه کرامت قدردانی کرد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دستگاه های برتر عضو ستاد خدمات سفر استان قدردانی شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن