تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821052006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بادامکی:بدون ساق‌بند کریمی پایم را می‌شکست ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بادامکی:بدون ساق‌بند کریمی پایم را می‌شکست
حسین بادامکی بازیکن پدیده معتقد است اگر قلم بند نداشت، خطای کریمی پای او را می شکست.

بادامکی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بعد از بازی کارشناسان داوری عنوان کردند که خطا روی انصاری بیرون محوطه جریمه بوده و پنالتی نبوده است ولی در حین بازی داور چون بخاطر اعتراض مربیان استقلال فکر می کرد اشتباه گرفته در اکثر صحنه ها به سود آنها سوت می زد تا جایی که در صحنه ای که بازیکن استقلال روی من خطا کرد باور کنید اگر قلم بند نداشتم پایم می شکست. یا در دقیقه 83 بازی هم استقلالی ها مدافع وسط ما را زدند ولی دارو باز هم خطا نگرفت. در نهایت به عقیده من این پدیده بود که در بازی مقابل استقلال بیشتر متضرر شد.
پدیده در تمام دیدارهای لیگ عملکرد خوبی داشته شاید فقط بازی ما مقابل استقلال و پرسپولیس بخاطر پخش تلویزیونی مورد توجه همه قرار بگیرد ولی پدیده درهمه دیدارهایش در لیگ تا به حال نمایش خوبی داشته، ما در نیمه اول مقابل استقلال بعد از گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم باز هم می توانستیم بیشتر گل بزنیم اگر می توانستیم از موقعیتهایمان بهتر استفاده کنیم که متاسفانه اینطور نشد و گل مساوی را هم دریافت کردیم.
رحمتی 3 امتیاز از پدیده گرفت البته نباید از حق بگذریم که استقلال تیم با تجربه ای است و این تیم موفقر شد از معدود موقعیتهای ایستگاهی که به دست آورد، نهایت استفاده را بکند و گل تساوی را به ثمر برساند. فکر هم می کنم به غیر از گلی که رحمتی در دقابق ابتدایی بازی خورد. در کل روز خوب مهدی رحمتی بود و ما بارها صاحب موقعیت شدیم ولی او این موقعیتها را از تیم ما گرفت و بهتر است بگوییم که در حقیقت رحمتی 3 امتیاز را از پدیده گرفت.
گل نزدن استرس تیم را بالا می برد شما از من می پرسید که آیا مهاجمان پدیده در زدن ضربات آخر مشکل دارند؟ در پاسخ باید بگویم که در این چند بازی تمام موقعیتهای گل زنی ما در جریان بازی به دست آمده، تاکتیکی که ما در تمرینات روی آن کار می کنیم. ولی ما باید روی ضربات آخری که به توپ می زنیم دقت بیشتری داشته باشیم، چون وقتی که نمی توانیم گل بزنیم. استرس تیمی بالا می رود و ممکن است که گل بخوریم. پدیده در چند بازی از حریف پیش بود ولی در نهایت نتوانستیم نتیجه بگیریم. همانطور که در این دیدار ما گل زود هنگامی زدیم نتوانستیم در ادامه تعداد گلهایمان را افزایش دهیم و استقلال روی ضربه ایستگاهی خطرناکی که همیشه می زند، موفق شد به ما گل تساوی را بزند.
شاگردان حنطه جلوی تیم مشهدی انگیزه دارند در مورد بازی با استقلال اهواز در روز چهارشنبه هم باید بگویم که قطعا بازی سختی در پیش است. حریف ما در چند بازی شکست خورده و روز چهارشنبه برای جبران می آید ضمن اینکه مربی جدید این تیم آقای حنطه مشهدی هست و همین مساله انگیزه بازیکنان استقلال اهواز را بالا می برد تا مقابل ما نتیجه بگیرند. البته بازیکنان ما هم بعد از عملکرد خوبی که مقابل استقلال داشتند، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند. فقط باید سعی کنیم که علاوه بر زیبا بازی کردن ، امتیاز هم بگیریم که در ادامه لیگ جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

پدیده مشهد غلامحسین بادامکی

ارسال به تلگرام


12:58  1394/07/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن