تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814770601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد تاکسي‌هاي فاقد کارنامه هوشمند در محدوده طرح ترافيک ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۵ب.ظ)
از هفته آينده؛ تردد تاکسي‌هاي فاقد کارنامه هوشمند در محدوده طرح ترافيک ممنوع است موج - مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسي‌هاي شهر تهران با اشاره به آيين‌نامه اجرايي هيات وزيران گفت: تردد تاکسي‌هاي فاقد کارنامه هوشمند از هفته آينده در محدوده طرح ترافيک ممنوع است.
به گزارش خبرگزاري موج، ميثم مظفر، مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسي‌هاي شهر تهران، در جمع خبرنگاران با بيان اين که در آيين اجرايي هيات وزيران در امور تاکسيرانان مصوب شده تمامي تاکسي‌هاي شهري موظف به داشتن پروانه معتبر تاکسيراني هستند، گفت: در اين آيين‌نامه قيد شده تاکسي‌هاي فاقد پروانه حق تردد در شهر را ندارند، طي سه سال گذشته در تاکسيراني شهر تهران نسبت به ارائه کارنامه هوشمند اقدام شده است.
وي گفت: به تاکسيرانان اعلام کرديم پروانه تاکسي‌هاي قديمي و سنتي فاقد ارزش و اعتبار بوده و از سه سال گذشته نسبت به صدور کارنامه‌هاي هوشمند اقدام شده اين در حالي است که تعدادي از تاکسيرانان کارنامه هوشمند دريافت نکردند که با توجه آيين‌نامه اجرايي فوق اجازه تردد به کل شهر تهران را ندارند.
مظفر تأکيد کرد: در گام نخست تصميم گرفته شده مهلت دوباره به تاکسيرانان فاقد کارنامه هوشمند داده شده است و در ابتدا از هفته آينده تردد تاکسي‌هاي فاقد کارنامه هوشمند تنها در محدوده طرح ترافيک اعمال مي‌شود.
به گفته وي در اجراي اين طرح از طريق دوربين‌هاي هوشمند محدوده طرح ترافيک تردد تاکسي‌هاي فاقد کارنامه هوشمند ثبت مي‌شود و دارندگان اين تاکسي‌ها اعمال قانون مي‌شوند.
وي گفت: با توجه به اين که مهلت دريافت کارنامه هوشمند يک سال است که به پايان رسيده، اما؛ به منظور رسيدگي به وضعيت اين تاکسيرانان يک هفته ديگر به تاکسيرانان مهلت داده شده تا نسبت به دريافت کارنامه هوشمند تاکسيراني اقدام کنند.
مظفر تأکيد کرد: پس از پايان اين مهلت قطعا فرصت ديگري براي دريافت کارنامه هوشمند داده نمي‌شود و به طور حتم تردد تاکسي‌هاي فاقد اين کارنامه در کل شهر تهران ممنوع مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن