تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورس: روياي کودکي‌ام حضور در اروپا با اتلتيکو بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۷ب.ظ)
تورس: روياي کودکي‌ام حضور در اروپا با اتلتيکو بود موج-مهاجم اتلتيکو مادريد بازي در ليگ قهرمانان در ويسنته کالدورن را آرزوي کودکي خود عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از مارکا، فرناندو تورس درباره حضور اتلتيکو مادريد در ليگ قهرمانان گفت:مي‌دانستيم که برد در ترکيه اهميت زيادي دارد تا از بازي خانگي برابر بنفيکا بهره لازم را ببريم. برابر گالاتاسراي دو بر صفر پيروز شديم اما نمي‌خواستيم در خانه شکست بخوريم. اين باخت موجب شد تا نياز بيشتري به جمع آوري امتيازات داشته باشيم. مطمئن هستيم که به دور بعدي ليگ قهرمانان صعود خواهيم کرد. اين هدف کوتاه مدت ماست. مي‌خواهيم به عنوان تيم اول به مرحله بعد صعود کنيم. بايد 6 امتياز دو بازي آينده را به دست آوريم و در دو بازي آخر برابر بنفيکا و گالاتاسراي، براي صدرنشيني جنگ خواهيم کرد.
اتلتيکو مادريد در دو بازي آينده خود به مصاف آستانه آذربايجان مي‌رود که در اولين بازي خود ميهمان است. مهاجم اسپانيايي اتلتيکو اظهار کرد: زماني که مردم ما را شايسته پيروزي مي‌دانند، گويي مجبور به برد هستيد. در اين مواقع بايد به خودمان نگاه کنيم و تمرکز خاصي بر اين مسابقات داشته باشيم و با هدف پيروزي، به استقبال حريفان برويم.
تورس حضور در ليگ قهرمان به همراه اتلتيکو را يک تجربه خاص عنوان کرد و گفت: در گذشته تنها به عنوان يک هوادار بازي‌هاي تيم را در ويسنته کالدرون در ليگ قهرمانان اروپا تماشا مي‌کردم. سال گذشته فرصت بازي در اين ورزشگاه را پيدا کردم. اين چيزي بود که از کودکي آرزويش را داشتم. سال‌هاي زيادي از آن زمان گذشته و من چند سال بيرون از اين باشگاه و اسپانيا بازي کردم. بازگشت به اتلتيکو بيش از يک هديه ارزش دارد و حالا تنها مي‌خواهم از حضور در اين تيم لذت ببرم. در جايگاه تماشاگران حضور داشته‌ام و مي‌دانم اين بازي‌ها چه معنايي براي آنها دارد. اميدوارم که خاطره خوبي براي آنها بر جاي بگذاريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن