تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حريم دو خط لوله انتقال فرآورده نفتي در منطقه شمال غرب آزادسازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۳ب.ظ)
حريم دو خط لوله انتقال فرآورده نفتي در منطقه شمال غرب آزادسازي شد موج - شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال غرب، اعلام کرد: حريم خطوط لوله ۱۰ اينچ تبريز-مياندوآب و ۸ اينچ مياندوآب-اروميه در منطقه شمال غرب، آزادسازي شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال غرب، اعلام کرد: با توجه به راه ارتباطي روستايي ايجاد شده در حريم خط لوله ۱۰ اينچ تبريز-مياندوآب در محدوده روستاي باراتلو شهرستان خسرو شهر، اين مسير با حضور نماينده حقوقي، آزاد و رفع تجاوز شد.
بر پايه اين گزارش، در مسير اين خط لوله ۱۰ اينچ انتقال فرآورده‌هاي نفتي، ۱۵ مترمربع آسفالت‌ريزي شده و سه در ويلايي ساخته شده بود.
آزادسازي ۳۲ کيلومتر از حريم خط لوله ۸ اينچ مياندوآب-اروميه نيز، اقدام ديگر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال غرب است.
ورود به حريم اين مسير ۳۲ کيلومتري به دليل مجاورت با زمين‌هاي کشاورزي و باغ‌هاي اطراف انجام شده بود.
در گزارش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال غرب، جمع‌آوري محصولات کشاورزي، درختان، خانه باغ‌ها و يک حلقه چاه آبياري ايجاد شده در مسير اين خط لوله ۸ اينچي، مجموعه اقدام‌هاي انجام شده براي آزادسازي خط لوله انتقال فرآورده نفتي مياندوآب-اروميه اعلام شده است.
منطقه غرب يکي از مناطق يازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران است که وظيفه انتقال نفت‌خام و فرآورده را در غرب کشور برعهده دارد. مرکز اين منطقه در شهر کرمانشاه و در جوار پالايشگاه کرمانشاه قرار دارد.
تأمين خوراک نفت‌خام پالايشگاه کرمانشاه، تأمين بخش عمده‌اي از فرآورده‌هاي سوختي استان‌هاي کرمانشاه و کردستان، همچنين تأمين خوراک نفت سفيد پتروشيمي (L.A.B) و تأمين خوراک نيروگاه سيکل ترکيبي سنندج، از جمله مسووليت‌هاي شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال غرب است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن