تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820359317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرهنگ سعیدزاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرهنگ سعیدزاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان شد در مراسمی سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده به عنوان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان معرفی شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر ساعت 12:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از استان همدان، سرهنگ علیرضا خزایی در مراسم تودیع و معارفه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت اجتماعی استان همدان اظهار داشت: امر پیشگیری اجتماعی با همراهی و همفکری مردم انجام شده و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی پلی بین پلیس و رسانه ها است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه معاونت اجتماعی استان همدان اقدامات خوبی انجام شده است، بیان داشت: ارتقا سطح کارنامه یگانی به رتبه های یک رقمی، جذب نیروهای متخصص، کسب رتبه برتر در هفته ناجا از جمله اقدامات در حوزه معاونت اجتماعی است.
معاون وظیفه عمومی استان همدان در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه میانگین امنیت در استان همدان بالا است، افزود: ۲۶۰ نفر مربی آموزش همگانی به صورت چهره به چهره مردم را آموزش می دهند.
خزایی با بیان اینکه همدان جزو استان هایی بوده که استودیو پلیس را راه اندازی کرده است، گفت: تولیدات آموزشی و نمایشگاهی در حوزه ابزار جنگ نرم و تولیدات جنگ نرم از دیگر اقدامات حوزه معاونت اجتماعی بوده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه عملکرد حوزه معاونت اجتماعی بر مبنای سند چشم انداز نظام و برنامه ششم توسعه و دکترین توسعه خواهد بود، اظهار کرد: ارتباط با اساتید و نخبگان قلم و استفاده از ظرفیت ها و تجربیات از دیگر اهداف در این حوزه است.
سرهنگ حمیدرضا سعید زاده عنوان کرد: انجام مشاوره، آموزش همگانی و تشکیل اتاق فکر بر پایه موضوعات اجتماعی از دیگر برنامه های معاونت اجتماعی انتظامی استان خواهد بود.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علیرضا خزایی، حمیدرضا سعیدزاده به عنوان معاون اجتماعی فرمانده انتظامی همدان معرفی شد سرهنگ علیرضا خزایی نیز طی حکمی به معاونت وظیفه عمومی استان همدان منصوب شد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن