تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814967786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهداشت و آموزش از مهمترین ارکان زندگی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: بهداشت و آموزش از مهمترین ارکان زندگی هستند مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانشگاه و آموزش و پرورش دو شاخص مهم توسعه بوده و از مهمترین نهادهای کشوری هستند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر ساعت 11:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از کرمانشاه، سلیمان محبی در نشست مشترک روسا و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش که در معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش از تلاش در جهت ارتقای سطح دانش عمومی جامعه نسبت به سلامت استقبال می کند و این سازمان بهترین گزینه برای ارتقای آگاهی های عرصه سلامت است.
محبی تعداد دانش آموزان استان را 325 هزار نفر و تعداد فرهنگیان شاغل را نزدیک به 29 هزار نفر برشمرد و افزود: حضور این تعداد از افراد جامعه در مدرسه به گونه ای است که تقریبا هر خانواده یک دانش آموز دارد که می توانند سفیران سلامت جامعه باشند.
وی با اشاره به روند افزایش شیوع آسیب های اجتماعی در سطح جهان گفت: متاسفانه این آسیب ها در حال تنوع و پیشرفت می باشند و این روند شامل شکل و محتوا نیز می گردد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه شبکه های اجتماعی را از جمله این موارد برشمرد و بیان داشت: اگر برنامه ای مدون نداشته باشیم این فرصت ها به چالش تبدیل می شود.
سلیمان محبی پیشگیری از این آسیب ها را مهم عنوان کرد و انعقاد تفاهم نامه در این زمینه را مفید ارزیابی نمود.
محبی انعقاد این تفاهم نامه را در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: این گونه برنامه ها خدمات ارزشمندی به بهبود وضعیت اقتصاد خانواده ها می کند.
در ادامه حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: دانشگاه و آموزش و پرورش برای ارتقای سلامت تلاش می کنند.
کریم گفت‌: دانش آموزان بوم های سفیدی هستند که ما می توانیم بهترین نقش ها را بر روی این لوح ها طراحی کنیم و غفلت از آن می تواند بسیار پر هزینه و پر تنش بوده و عواقب جبران ناپذیری به بار آورد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی در این نشست اظهار داشت: ما در زمینه بهداشت و سلامت در جامعه دچار مشکلات جدی هستیم و فرهنگ و سواد سلامت در حد مطلوبی نیست.
کریم با اشاره به لزوم توسعه و ارتقای سواد سلامت تصریح کرد: مدرسه بهترین جایی است که ما در آن می توانیم با آموزش های لازم سواد سلامت را ارتقا داده و به حد قابل قبولی برسانیم.
وی با اشاره به اینکه فرصت فرهنگ سازی در مدرسه و دانشگاه منحصر به فرد است بر لزوم همکاری دو سازمان دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش تاکید کرده و از همکاری اداره کل آموزش و پرورش در اجرای برنامه های مربوط به سلامت تقدیر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن