تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804487432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه پيشنهاد ۵ ساله شدن کارت بازرگاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۴ق.ظ)
نايب رئيس کميسيون صادرات اتاق ايران عنوان کرد: ارائه پيشنهاد ۵ ساله شدن کارت بازرگاني موج - نايب رئيس کميسيون توسعه صادرات اتاق بازرگاني گفت: بايد با صادرات تخصصي برخورد شود و پيشنهاد ۵ ساله شدن کارت بازرگاني و تأسيس مدرسه عالي صادرات ارائه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عدنان موسي‌پور با بياني مطلب گفت: صادرات ما بايد از حالت سنتي به فرايندي حرفه‌اي تبديل شود که در اين زمينه تأسيس مدرسه عالي صادرات مي‌تواند بسيار مؤثر باشد. به طوري که در اين مدرسه يا آکادمي، صادرات به شکل يک فرهنگ عمومي تقويت شده و سعي مي‌شود، تا همزمان با پيشرفت تکنولوژي، صادرکنندگان ما با ابزارهاي جديد بازاريابي آشنا شوند و اين مدرسه يا آکادمي مي‌تواند صادرات ما را از حالت سنتي به يک فرآيند حرفه‌اي تبديل کند.
وي نگاه سنتي به صادرات را از مشکلات اين بخش عنوان کرد و افزود: قوانين دست و پاگير، عدم حمايت شبکه بانکي از صادرکنندگان، عدم اجراي صحيح يا کامل معافيت‌ صادراتي و قطع شدن مشوق‌هاي صادراتي از جمله مهم‌ترين مشکلات صادرکنندگان است.
نايب رئيس کميسيون توسعه صادرات اتاق ايران نبود مديريت واحد و قوي در مرزهاي مهمي مانند چزابه و ديگر مرزها و همچنين مشکلات کندي و هزينه‌بر بودن تمديد کارت بازرگاني را براي صادرکنندگان ديگر مشکلاتي عنوان کرد که تبديل به سرعت گيري براي صادرات شده‌اند.
وي با اشاره به اينکه بخش صادرات کشور يک متولي دلسوز و متخصص ندارد، تصريح کرد: در همين راستا بعضي از فعالان اقتصادي پيشنهاد تشکيل معاونت صادرات را در دولت داده‌اند.
به گفته موسي‌پور که خود تاکنون چند بار عنوان صادرکنندگان نمونه را کسب کرده است، دولت بايد بستر مناسب و ساز و کار لازم را به شکل سازمان يافته و حرفه‌اي فراهم و مشکلات پيش پاي صادرکنندگان را بر طرف کند.
وي 5 ساله شدن مدت زمان اعتبار کارت بازرگاني براي صادرکنندگان، حل مشکل مالياتي صادرکنندگان، کمک به صادرکنندگان براي حضور در بازارهاي بين المللي براي رقابت با ديگر کشورها، جبران آثار کاهش قيمت نفت از راه بها دادن بيشتر به صادرات و هماهنگي عملکرد بخش سياسي دولت با بخش اقتصادي آن براي تقويت حضور تجار در بازارهاي هدف را از جمله پيشنهاداتي دانست که اجرايي شدن آن‌ها مي‌تواند به توسعه صادرات غيرنفتي در کشور کمک ‌کند.
موسي‌پور با اشاره به فرصت رفع تحريم‌ها در بخش صادرات نيز گفت: به طور حتم با رفع تحريم‌ها، شرايط بهتر براي صادرات غيرنفتي و دسترسي به بازارهاي جديد مهيا مي‌شود.
نايب رئيس کميسيون توسعه صادرات اتاق بازرگاني ايران افزود: با بازگشت روابط بانکي به حالت اول خود، ما نيز بايد در اين بخش طوري عمل کنيم، تا کالاهاي ما مطلوب ديگر بازارها شود و منتظر اجازه آن‌ها نباشيم و به شکلي در بازارهاي هدف، نفوذ کنيم که رقابت کردن با ما سخت باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن