تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار بارزانی و وزیر خارجه عمان با ظریف


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دیدار بارزانی و وزیر خارجه عمان با ظریف
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و وزیر خارجه عمان به طور جداگانه با وزیر خارجه کشورمان در تهران دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش نامه نیوز، نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق با دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات روابط دوجانبه مسائل عراق و منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

ظریف با اشاره به روند پیشرفت همکاری‌های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق اظهار داشت: همه تلاش‌های دوستان ایرانی در دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای رفع موانع، همه گام‌های لازم را برای ارتقاء و تعمیق مناسبات فیمابین برخواهند داشت.

وی با اشاره به ارزیابی‌های مسئولین بخش‌های اقتصادی و تجاری در عرصه‌های دولتی و خصوصی ابراز امیدواری کرد که با اهتمام بیشتر مقامات عراقی، زمینه‌های پیشرفت توافقات حاصله تسهیل گردد.

وزیر امور خارجه کشورمان با حمایت از وحدت و تمامیت ارضی عراق خاطرنشان ساخت که اراده دولتمردان عراقی و همبستگی هرچه بیشتر، زمینه‌های آزاد سازی مناطق تحت اشغال داعش را فراهم می‌کند و حاکمیت دولت مرکزی بر آن استوار خواهد شد.

نیچروان نخست وزیر اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: خرسندیم که با به نتیجه رسیدن تلاش‌های وزیر امور خارجه کشورمان با تحقق توافق برجام، زمینه‌های گشایش اقتصادی بیشتری در روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق متبلور خواهد گردید.

وی این تلاش‌ها را تبریک گفت و اظهار داشت که همه طیف‌های عراقی با اراده‌ای جدی در صدد مقابله با افراط گرایی و تروریسم در عراق بسر می برند.

دیدار وزیر مشاور در امور خارجی عمان و ظریف

یوسف بن علوی وزیر مشاور در امور خارجی (وزیر خارجه) عمان با محمدجواد ظریف در حاشیه اجلاس مقدماتی نشست امنیتی مونیخ در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه بویژه سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

منبع: تسنیم


۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن