تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيكر پاك 2 مدافع حرم در ستاد نيروي زميني سپاه تشييع شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيكر پاك 2 مدافع حرم در ستاد نيروي زميني سپاه تشييع شد
پيكر پاك و مطهر دو شهيد مدافع حرم عقيله بني‌هاشم (س) صبح ديروز شنبه در ستاد نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تشييع شد.
همزمان با سومين روز از ماه محرم، پيكر پاك و مطهر دو سردار و مجاهد خستگي‌ناپذير مدافع حرم عقيله بني‌هاشم(س) شهيدان حاج مجيد مختاري‌فرد (مختاربند) و فرشاد حسوني‌زاده با حضور جمعي از همرزمان و رزمندگان مدافع حرم در ستاد نيروي زميني تشييع شد.  در آيين تشييع پيكر پاك و نوراني اين دو شهيد گرانقدر نيروي زميني سپاه، شماري از فرماندهان و مسئولان بلندپايه نظامي نيروهاي مسلح از نيروهاي چهارگانه ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حضور داشتند. سرهنگ پاسدار فرشاد حسوني‌زاده و سرهنگ پاسدار حميد مختاربند از مدافعان حرم در هفته جاري حين انجام مأموريت مستشاري و كمك به ارتش و رزمندگان مقاومت اسلامي سوريه در نبرد با تروريست‌هاي تكفيري به شهادت رسيدند.  بنابر اين گزارش، پيكر مطهر اين دو شهيد گرانقدر قرار است براي خاكسپاري به استان خوزستان منتقل شود.
 روايت همسر شهيد مختاربند از وعده شهادت همسرش
شهيد مجيد مختاربند از شهداي مدافع حرم خوزستاني در آستانه عيد قربان امسال خطاب به همسرش گفته بود كه در راه دفاع از حرم حضرت زينب(س) آماده قرباني شدن است.  منيره فخيمي، همسر شهيد مجيد مختاربند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، به بيان خاطره‌اي كوتاه از همسر شهيدش پرداخت و اظهار داشت: حاج مجيد مختاربند هر سال همزمان با عيد قربان گوسفندي را قرباني مي‌كرد.  وي افزود: عيد قربان سال 1394 به ايشان گفتم «امسال برنامه قرباني‌كردن نداريد؟» كه پاسخ داد: بله، برنامه دارم و خودم آماده قرباني‌شدن در راه دفاع از حرم حضرت زينب(س) هستم.





تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن