تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820190502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده بسيج استان چهارمحال و بختياري: روحيه فرصت‌سازي در بسيج تقويت شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: فرمانده بسيج استان چهارمحال و بختياري: روحيه فرصت‌سازي در بسيج تقويت شود
فرمانده بسيج استان چهارمحال و بختياري بر تقويت روحيه فرصت‌سازي در بسيج تاكيد كرد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از شهركرد، سردار مهدي جمشيدي در جمع مسئولان حوزه ها و دفاتر بسيج دانشجويي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه ويژه بسيج، دانشجو و طلبه، تصريح كرد: بايد با تقويت روحيه فرصت سازي در بسيج، بسيجيان را باور كرد تا به موفقيت هاي زيادي دست يافت.

فرمانده بسيج استان چهارمحال و بختياري پيگيري مشكلات بسيجيان را وظيفه ذاتي مسئولان استاني خواند و بر مطالبه گري دانشجويان بسيجي، بويژه فرماندهان اين تشكل، با توجه به جايگاه و رسالت آنها جهت رفع مشكلات دانشگاه ها تاكيد كرد.

وي با اشاره به سالروز پيروزي خرمشهر خاطرنشان كرد: امام خميني(ره) از زمان آغاز نهضت خود، افرادي با چشم انداز و تفكرات مشترك تربيت كرد كه در حال حاضر نيز بسيجيان به عنوان فرزندان راستين مقام معظم رهبري عهده دار پيگيري مسئوليت بسيج به بهترين نحو هستند.

جمشيدي به بيانات مقام معظم رهبري درباره استراتژي بسيج اشاره كرد و حضور بسيج در ادارات، مدارس و دانشگاه ها و ايفاي نقش مسئولان بسيج در اين بخش ها را ناشي از فوق العادگي اين تشكل دانست.

فرمانده بسيج استان در بخش ديگري از سخنان خود، ضمن تسليت ايام فاطميه، با بيان اينكه خطبه فدك سياسي نبوده، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) به بهانه فدك در صحنه حاضر شد و با اين خطبه، مردم را به خدا و اقامه نماز دعوت كرد.

همچنين در اين جلسه مسئول بسيج دانشجويي استان با ارائه گزارش كار يك ساله و برنامه هاي آتي، به مشكلات ساختاري بسيج دانشجويي اشاره كرد و مسئولان بسيج دانشجويي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان نيز با بيان مشكلات مراكز خود، خواستار رفع آنها و ارتقاي كيفي كارهاي خود شدند.

لازم به ذكر است، جلسه مسئولان حوزه ها و دفاتر بسيج دانشجويي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان چهارمحال و بختياري، سه شنبه شب، 31 ارديبهشت ماه برگزار شد./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن