تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806875630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از والیبال نباید انتظار آینده‌ای خوب داشت ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: از والیبال نباید انتظار آینده‌ای خوب داشت
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران که تیمش حالا جایی در لیگ برتر ندارد معتقد است نمی توان با بی توجهی به بازیکنان آینده ساز انتظار فردای خوبی برای والیبال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اسامی 12 تیم حاضر در لیگ‌برتر والیبال اعلام شد و برخلاف سال گذشته جایی برای بازیکنان نوجوان و آینده‌ساز والیبال ایران باز نشده بود. تیم والیبال نوجوانان ایران لیگ قبل در قالب تیم ارتعاشات صنعتی یک فصل کامل را بازی کردند و نتیجه‌اش شد مدال برنز جهان. در حالی که قرار بود این تیم با همین شکل در لیگ حفظ شود تا در مسابقات برون مرزی به افتخارآفرینی‌هایش ادامه بدهد، با اینکه اسپانسری برای حمایت از آنها اعلام آمادگی کرده بود، جای نوجوانان را تیمی بدهکار و بدون پول در زاهدان گرفت.
محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران که قرار بود به عنوان سرمربی این تیم در لیگ‌برتر دوره رشد بازیکنان را ادامه دهد در مورد شرایط کنونی بازیکنانش اینطور می‌گوید:

بانک سرمایه از کجا یک شبه در لیگ رشد کرد؟ در حالی که در والیبال از آینده‌سازی و ادامه موفقیت صحبت می‌ کنند، 15 ـ 14 بازیکن آینده ساز را از لیگ کنار می‌ گذارند و تیم‌هایی یک شبه را به لیگ اضافه می‌ کنند. بانک سرمایه از کجا در لیگ رشد کرد؟ می‌ دانید چرا به لیگ آمد؟ چون پول داشت، اما ما پولی نداشتیم و باید بازیکنان نوجوان بیرون بمانند تا عده‌ای پا به سن گذاشته از کشورهای خارجی بیایند و در لیگ فعالیت کنند. والیبال این مملکت را همین نوجوانان باید بسازند که حالا آنها را کنار می‌ گذارند ولی تیمی می‌ آید که با پول خودش را در لیگ جا می‌ کند. بانک سرمایه فردا می‌ شود گیتی‌پسند و بسیاری تیم‌های دیگر که یک شبه آمدند و لطمه‌ای به والیبال ایران زدند و رفتند. در حالی که همین بازیکنان تا چند سال دیگر باید پا به تیم‌ملی بزرگسالان بگذارند.



 

قرارداد موسوی بالای میلیارد، قرارداد بهترین بازیکن نوجوانان صفر ما برای این تیم هیچ درخواستی نداریم و سال گذشته همین بازیکنان با 380 میلیون تومان بودجه به لیگ آمدند که 150 میلیون آن هنوز داده نشده است. قرارداد کل تیم ما به اندازه یک سوم یک بازیکن تیم بانک سرمایه نمی‌ شد اما باز هم از آن دریغ کردند. محمد موسوی بهترین دفاع وسط دنیا قراردادش بالای میلیارد است که حقش بوده و نوش جانش باشد. اما مجرد، بهترین دفاع نوجوانان جهان که الان در چند متری من ایستاده است، قراردادش صفر است. صبح به این بازیکنان گفته اند بعد از 2 ماه تمرین به خانه‌هایتان بروید چون تیمی ندارید و حالا من با چه رویی این بازیکن را راهی شهرشان کنم. این‌ها فقط بازیکن یک تیم نیستند، عده‌ای بازیکن مستعد هستند که قرار است تا چند سال دیگر بازیکن تیم‌ملی بزرگسالان شوند و حالا معلوم نیست از حالا به بعد کجا باید بروند.




ما نماینده مجلس و مدیرکل برای فشار آوردن نداریم بسیاری از تیم هایی که حالا به لیگ‌برتر آمده‌اند، هم به بازیکنان سال گذشته بدهکار هستند و هم پولی برای تیم‌داری در لیگ امسال ندارند اما آمده‌اند و قرار هست بازی هم کنند. با چه بازیکنانی، بازیکنانی که پا به سن گذاشته اند و کیفیت لازم را ندارند. فقط جای همین چند بازیکن آینده ساز که قرار است تیم‌ملی ایران را تشکیل دهند، خالی بود؟ مشکل ما این بود که نه یک نماینده مجلسی داشتیم که به فدراسیون فشار بیاورد و نه مدیرکلی بود که برای ما زنگی بزند. ما فقط می‌ خواستیم بازیکنانمان تجربه‌ای کسب کنند تا در دیدارهای بین‌المللی پرچم ایران را بالا ببرند. فدراسیون یک بار چنین فرصتی را در اختیار این تیم قرار داده بود که نتیجه‌اش شد برنز جهان؛ اما چرا حالا این بازیکنان از لیگ کنار گذاشته شده‌اند، قضاوتش در گذر زمان مشخص می‌شود.

والیبال تیم ملی والیبال ایران

ارسال به تلگرام


16:28  1394/07/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن