تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812883453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام: دخالت دشمنان روابط ايران و بوسني را كاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام: دخالت دشمنان روابط ايران و بوسني را كاهش داد
خبرگزاري فارس: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: دخالت دشمنان سطح روابط و همكاري‌هاي ايران و بوسني را تنزل داده است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، سناهيد بريستريچ سفير بوسني و هرزگوين در جمهوري اسلامي ايران صبح امروز دوشنبه با هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار و پيرامون مسائل دوجانبه گفتگو كرد.
هاشمي رفسنجاني در اين ديدار با اشاره به روند استقلال كشور بوسني و هرزگوين، دوران جنگ در اين كشور را دوران سخت براي مسلمانان كل دنيا بويژه جمهوري اسلامي ايران عنوان كرد و گفت:‌ وظيفه همه كشورهاي اسلامي در آن مقطع اين بود كه با كمك به اين كشور مانع نسل‌كشي شوند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران اميدوار بود بعد از جنگ در بوسني حضور فعال و سازنده براي كمك به مردم اين كشور داشته باشد ولي دخالت دشمنان سطح روابط و همكاري‌هاي دو كشور را تنزل داد.
وي وضعيت فعلي همكاري‌هاي دو كشور به ويژه در زمينه مسائل اقتصادي و تجاري را در سطح پائين عنوان كرد و گفت:‌ اميدواريم با تلاش و درك اهميت اين روابط سطح مراودات گسترش قابل توجه پيدا كند.
سناهيد بريستريچ سفير بوسني و هرزگوين نيز در اين ديدار با قدرداني از كمك‌هاي جمهوري اسلامي ايران در دوران جنگ به اين كشور گفت:‌اين كمك‌ها در زمان رياست جمهوري شما و در زماني صورت پذيرفت كه اغلب كشورهاي دنيا، نسبت به اين موضوع بي‌تفاوت بودند.
وي حفظ ماهيت اسلامي بوسني را براي اين كشور مهم ارزيابي كرد و افزود: اميدواريم با گسترش روابط فرهنگي و مذهبي با جمهوري اسلامي ايران بتوانيم هويت اسلامي خود را تقويت كنيم.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن