تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820735846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدی‌ خیری: فعلا روی استقلال زوم کرده‌ام! ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مهدی‌ خیری: فعلا روی استقلال زوم کرده‌ام!
بازیکن پدیده مشهد که استعداد خاصی در گلزنی به سرخابی‌های پایتخت دارد، دیروز هم با یک شوت از راه دور دروازه سیدمهدی رحمتی را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی خیری در مورد کسب تساوی مقابل استقلال گفت: ما نیمه اول خیلی موقعیت داشتیم و باید بهتر استفاده می‌‌کردیم. ما موقعیت‌های صددرصد گل داشتیم حتی در دقیقه 90 بازی هم توانستیم یک ضربه خیلی خوب بزنیم اما رحمتی توپ را از دروازه درآورد و نشد ما پیروز میدان شویم. با تمام احترامی که برای استقلال قائلم باید این بازی را می‌بردیم.

او در مورد اینکه چرا علیرغم نمایش خوبشان به پیروزی دست پیدا نمی‌ کنند ادامه داد: خودمان هم نمی‌دانیم چرا خوب بازی می‌ کنیم ولی نتیجه لازم را نمی‌ گیریم مثلا دیروز بعد از گلی که زدیم از موقعیت های بعدی‌مان استفاده نکردیم. باید با آرامش بیشتری بازی و کنترل می‌ کردیم. من فکر می‌ کنم استرس باعث می‌ شود تیم عقب بکشد و بنابراین همانطور که مشاهده کردید ما گل تساوی را دریافت کردیم و با اشتباه خودمان آن اتفاق افتاد. یکی از ویژگی های تیم ما این است که در جریان بازی صاحب موقعیت می‌ شویم؛ نه در ضربات کاشته و کرنر. قطعا روی این قضیه بیشتر کار می‌ کنیم تا بتوانیم در بازی های بعدی گل‌های بیشتری بزنیم.

این بازیکن که با یک شوت زیبا و از راه دور تیمش را صاحب گل کرد، در این باره می‌ گوید: من یک لحظه دیدم فخرالدینی سر خورد و توپ جلوی پای من افتاد. آن لحظه مشاهده کردم رحمتی جلو آمده و من هم توپ را زدم و خدا را شکر درون دروازه رفت. از قبل همیشه آرزویم این بود که چنین گلی بزنیم و در بازی با استقلال قسمت شد. البته فکر می‌ کنم کمی هم شانس دخیل بود ولی مهم این است که توانستم آن توپ را گل کنم. گلم را به هادی نوروزی که اتفاقا همشهری‌ام هست تقدیم می‌ کنم، امیدوارم روحش در آرامش باشد.

خیری که فصل گذشته نیز به استقلال گل زده بود می‌ گوید: متاسفانه بازی رفت پارسال پخش زنده نبود اما من توانستم گلی به ثمر برسانم.

وی که در گلزنی به استقلال و پرسپولیس تخصص دارد در این باره افزود: انگیزه من مقابل همه تیم‌ها زیاد است اما در تیم‌هایی که بودم 4، 5 بار به پرسپولیس گل زدم. 2 سال بود که مدام به پرسپولیسی‌ها گل می‌ زدم ولی حالا روی استقلالی‌ها زوم کرده‌ام.

پدیده مشهد مهدی خیری

ارسال به تلگرام


12:43  1394/07/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن