تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806319527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق ۴۶.۵ درصد از برنامه تزريق گاز به شوريجه D/آماده بودن مقدمات براي افزايش توليد گاز در ماه‌هاي سرد سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۴ب.ظ)
تحقق ۴۶.۵ درصد از برنامه تزريق گاز به شوريجه D/آماده بودن مقدمات براي افزايش توليد گاز در ماه‌هاي سرد سال موج - مدير عامل شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق در خصوص تزريق گاز به چاه‌هاي شوريجه D گفت: تاکنون به ميزان ۴۶.۵ درصد برنامه تزريق گاز به چاه‌هاي شوريجه D محقق شده و اين در حالي است که از سه کمپرسور تزريق گاز، فقط ۲ دستگاه آن راه‌اندازي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا مهدي پور، مدير عامل شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق، در جلسه پيش‌بيني بهره‌دهي چاه‌هاي شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق که با حضور مديران و روساي اين شرکت و ستاد شرکت نفت مناطق مرکزي ايران برگزار شد، گفت: با برنامه‌ريزي مدون، تعميرات همه چاه‌ها، تأسيسات توليدي، مراکز جمع‌آوري گاز ترش و مرکز اندازه‌گيري انجام شده است و اين شرکت در آستانه فصل زمستان براي توليد گاز ترش و شيرين به ميزان حدود ۶۴ ميليون مترمکعب در روز آمادگي کامل دارد.
وي مجموع توليد گاز و ميعانات گازي اين شرکت را در نيمه نخست امسال، شش ميليارد و ۹۳۱ ميليون مترمکعب گاز از ۵۶ حلقه چاه عنوان کرد و افزود: در اين مدت، ۸۳۲ مورد عمليات روي چاه‌هاي منطقه خانگيران انجام شد که شامل مواردي همچون اسيد کاري، عمليات با لوله مغزي سيار، مشبک‌کاري، تزريق دوره‌اي مواد ضد خورندگي، تعويض و نصب شير ايمني درون‌چاهي، آزمايش مميزي فشار ساکن، نصب جايگزين شير ايمني درون‌چاهي و آزمايش تعيين ميزان نمک در آب مي‌شود.
مهدي پور يادآور شد: براي ۶ ماه دوم سال نيز ۴۳۱ مورد عمليات بر روي چاه‌هاي اين شرکت پيش‌بيني شده است.
مدير عامل شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق در خصوص تزريق گاز به چاه‌هاي شوريجه D اظهار داشت: تاکنون به ميزان ۴۶.۵ درصد برنامه تزريق گاز به چاه‌هاي شوريجه D محقق شده و اين در حالي است که از سه کمپرسور تزريق گاز، فقط ۲ دستگاه آن راه‌اندازي شده است.
وي ظرفيت تزريقي اين دو دستگاه را حدود هفت ميليون و ۵۰۰ هزار مترمکعب در روز عنوان کرد و گفت: اين شرکت از اوايل شهريورماه، آمادگي تزريق روزانه ۱۰ ميليون مترمکعب گاز را با راه‌اندازي چاه جديد شماره ۵۹ داشته است.
وي از پروژه‌هاي در دست اقدام اصلاح، تکميل و توسعه تأسيسات فراورشي موجود و احداث تأسيسات جديد در سال جاري خبر داد و گفت: پروژه‌هاي تکميل متعلقات ۱۰ دستگاه تفکيک گر دو فازي سر چاهي، تکميل سيستم کنترل و ابزار دقيق تفکيک گر سه فازي در محل جمع‌آوري گنبدلي، احداث تأسيسات سر چاهي يک حلقه چاه و نصب تفکيک گر چاهي ديگر در منطقه خانگيران در دست اقدام است.
بر اساس اين گزارش، تأمين گاز خام مورد نياز پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد و واحدهاي نم‌زدايي قديم و جديد شرکت ملي گاز ايران در خانگيران به ميزان مورد تقاضاي شرکت ملي گاز در فصول مختلف سال، مسووليت ذخيره‌سازي گاز در مخزن شوريجه D در هشت ماه نخست سال، بازتوليد گاز در چهار ماه آخر سال و همچنين توليد و بهره‌برداري از چاه‌هاي مخزن توس از مأموريت‌هاي شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق به شمار مي‌رود.
همچنين استان‌هاي مصرف‌کننده گاز توليدي اين شرکت، استان‌هاي خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، گلستان و استان مازندران و بخشي از استان سمنان است و اين شرکت با تأمين گاز مصرفي اين استان‌ها سهم مهمي در شکوفايي اقتصاد کشور در بخش انرژي ايفا مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن