تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798670991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات: بداخلاقی برخی نمایندگان مجلس درجلسه تایید برجام قابل قبول نیست/در نظر سنجی وزارت اطلاعات 86 درصد مردم حامی دولت و تیم مذاکره کننده بودند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



وزیر اطلاعات: بداخلاقی برخی نمایندگان مجلس درجلسه تایید برجام قابل قبول نیست/در نظر سنجی وزارت اطلاعات 86 درصد مردم حامی دولت و تیم مذاکره کننده بودند
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسلام دین اخلاق است و شیعه علی (ع) نباید زبانش را به فحاشی و بدگویی آلوده کند، گفت : بد اخلاقی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه تایید برجام قابل قبول نیست و آنها باید در رفتار خود تجدید نظر کنند.
روز نو : وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسلام دین اخلاق است و شیعه علی (ع) نباید زبانش را به فحاشی و بدگویی آلوده کند، گفت : بد اخلاقی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه تایید برجام قابل قبول نیست و آنها باید در رفتار خود تجدید نظر کنند.
به گزارش روزنو، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز دوشنبه در جمع مردم شهرستان تنکابن در مصلی شهید بهشتی این شهر افزود: مذاکره کنندگان هسته ای ایران با حمایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در فضایی عزتمندانه در برابر قدرت های بزرگ جهان ایستادند و با شجاعت از حقوق مسلم ملت ایران دفاع کردند.
وی اظهار کرد: در نظر سنجی وزارت اطلاعات 86 درصد مردم حامی دولت و تیم مذاکره کننده بودند و این امر نشان می دهد که مردم به دیپلمات های کشورشان کاملا اعتماد و اطمینان داشتند و به نتایج مذاکرات نیز خوش بین بودند.
علوی به مشکلات دولت تدبیر و امید در آغاز فعالیتش اشاره کرد و گفت: دولت در شرایطی عهده دار اداره مملکت شد که کشور در پایین ترین سطح درآمدی قرار داشت و صادرات نفت از دو میلیون و 500 هزار به 800 هزار بشکه رسیده بود .
وی افزود: تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و عدم تحقق درآمدهای مالیاتی از یک سو و خزانه خالی و بدهی های دولت در بخش های مختلف از سوی دیگر اداره امور کشور را با مشکل مواجه کرده بود.
وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه های اقتصادی ، تصریح کرد : دشمن تلاش داشت تا صادرات نفت ایران را به صفر برساند و اقتصاد ایران را فلج کند اما دولت تدبیر و امید در توافق ژنو جلوی کاهش صادرات نفت را گرفت و کشور را از تنگنای اقتصادی نجات داد.
وی به هجمه ها و حملات مخالفان دولت در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و افزود : متاسفانه از روزی که دولت کارش را آغاز کرد شاهد هجمه ها و حملات دروغ رسانه ای مخالفان بودیم، اما دولت تدبیر و امید با بی اعتنایی به این مسائل و متمرکز شدن بر رفع مشکلات مردم توانست بسیاری از موانع پیشرفت و توسعه کشور را از پیش رو بردارد .
علوی گفت : باید مردم از این مشکلات آگاه باشند و توقعات خود را بر اساس آن تنظیم نمایند و آگاه باشند که در این شرایط بد دولت توانست گام های مثبتی در عرصه های مختلف بردارد.
وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه و ناآرامی هایی که در این کشورها وجود دارد، امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران را مثال زدنی توصیف کرد و اظهار کرد: به برکت رهبری الهی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری نیروهای امنیتی، همدلی و هم افزایی نیروهای اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی، امنیت در ایران حکمفرماست و این امنیت محصول فداکاری این نیروها از جمله نیروهای اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
وی هدف سفر هیات دولت به استان مازندران و حضور اعضای آن در شهرستان ها را رفع موانع و مشکلات مردم و توسعه آبادانی سرزمین عالمان و فرهیختگان دانست و اظهار داشت : دولت تدبیر و امید با تمام توان به دنبال رفع مشکلات مردم است و این امر جزء با ایجاد برادری ، وحدت و امنیت در جامعه محقق نخواهد شد.
علوی پیش از این آیین با حضور در گلزار شهدای شهرستان تنکابن با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهیدان ، با آرمانهای شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید بیعت کرد.
دکتر روحانی و اعضای هیات دولت در بیست و سومین سفر استانی خود امروز مهمان مردم مازندران درشمال کشورهستند.
شهرستان 150 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است .




تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن