تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805684424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فولاد 1 - 2 تراکتورسازی؛طلسم‌ سرخ پوشان آذربایجان در اهواز شکست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هفته هشتم لیگ برتر فوتبال/ فولاد 1 - 2 تراکتورسازی؛طلسم‌ سرخ پوشان آذربایجان در اهواز شکست تراکتورسازی تبریز با برتری 2 بر یک مقابل میزبانش فولاد خوزستان در جدال بحرانی‌های لیگ برتر ضمن بازگشت به جدول لیگ، طلسم‌های عدم گلزنی در لیگ و عدم پیروزی در اهواز را باطل کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر ساعت 08:01

خبرگزاری پانا+فولاد 1 - 2 تراکتورسازی؛طلسم‌ سرخ پوشان آذربایجان در اهواز شکست

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،  از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17:10 روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری 2 بر یک تراکتورسازی به پایان رسید تا شاگردان تونی به نتایج ناامید کننده خود پایان دهند.
فولاد بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت خوب نیز بدست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کرده و دروازه تراکتورسازی را باز کنند. در مقابل تراکتورسازی نیز رفته رفته خود را در زمین پیدا کرد اما این تیم هم همانند میزبان خود، در استفاده از موقعیت‌ها ناکام بود تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم بازی تیم میزبان بازهم برتر نشان می‌داد تا اینکه در دقیقه 62 بازی فرید بهزادی کریمی توسط محسن قهرمانی داور این دیدار با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد و این شروع یک ده دقیقه طوفانی در این بازی بود. ده دقیقه‌ای که 2 اخراجی و 2 سوپرگل داشت.
ابتدا فولاد با ضربه استثنایی امید خالدی به گل رسید. ضربه پای چپ این بازیکن دور از دستان اخباری و پس از اثابت به تیرک افقی دروازه تیم تراکتورسازی به گل تبدیل شد تا میزبان یک بر صفر پیش بیافتد.
درحالی که تیم تراکتورسازی با یک گل عقب افتادگی و یک یار کمتر به نظر کار بسیار سختی برای ادامه این بازی داشت اما اخراج اسماعیل شریفات در فاصله چند دقیقه از گل فولاد موجب شد تا امیدهای سرخ پوشان زنده شود.
این اخراج هم یک سوپرگل توامان به دنبال داشت و این بار تراکتورسازی بود که با ضربه تماشایی آگوستو سزار بازی را به تساوی کشاند.
پس از این گل تونی دست به چند تعویض هجومی زد ازجمله نریمان جهان و عبدالله زاده که از ابتدا روی نیمکت نشسته بودند برای کسب پیروزی وارد زمین کرد.
تعویض‌های تونی کارساز بود و تراکتورسازی تیم برتر میدان شد و درحالی که بازی با تساوی ادامه داشت در دقیقه 88 حرکت نریمان جهان در محوطه جریمه فولاد با خطای بازیکن حریف روبرو شد و قهرمانی به سود سرخ پوشان آذربایجان اعلام پنالتی کرد.
محمد ایرانپوریان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست برخلاف جهت سلیمی دروازه فولاد را باز کرده و تیمش را 2 بر یک پیش بیاندازد.
تراکتورسازی که در آستانه پیروزی بزرگ قرار گرفته بود در دقایق باقی مانده رو به اداره بازی آورد و توانست این بازی را با برتری به پایان برساند.
شاگردان اولیویرا ضمن شکستن طلسم پیروزی در اهواز در این بازی، طلسم عدم گلزنی خود را نیز باطل کرده و 3 امتیاز شیرین خارج از خانه را به حساب خود واریز کردند.
تراکتورسازی با این برد 10 امتیازی شده و با دو پله صعود در رده هشتم قرار گرفت. تیم فولاد خوزستان نیز با همان 3 امتیاز همچنان قعرنشین جدول باقی ماند.
فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی ، محمدرضا خانزاده ، مساریچ ، امید خالدی ، مهرداد جماعتی ، مهدی بدرلو ، چاگو ، اسماعیل شریفات ، امیرحسین فشنگچی(دغاغله)، ساسان انصاری(حبیبی نژاد) و حسین ابراهیمی(مالکی)
سرمربی : دراگان اسکوچیچ تراکتور سازی: محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کاردوسو، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، سینا عشوری، بختیار رحمانی، سروش رفیعی (عبدالله زاده)، فرید بهزاد کریمی ، آگوستو سزار، حمزه یونس (سامان نریمان جهان).
سرمربی : تونی اولیویرا













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن