تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820362390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقیف محموله 5 میلیاردی برنج قاچاق


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ماموران انتظامی شهرضای اصفهان در بازرسی از پنج دستگاه کامیون ، 115 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف و توقیف کردند.
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان؛ سرهنگ" حمید امیر خانی " فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران مستفر در ایست و بازرسی شهید "امامی " شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به پنج دستگاه کامیون کشنده که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه این خودروها فاقد بارنامه و هر گونه مدارک معتبر جهت حمل بار بودند افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها ، 115 تن برنج خارجی قاچاق کشف کردند.
امیرخانی ارزش این محموله را پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : در این رابطه محموله کشف شده به اداره گمرک منتقل و پنج نفر متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می کند . 

انتهای پیام/ش [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]
توقیف محموله 5 میلیاردی برنج قاچاق






شنبه ، ۲۵مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن