تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805597206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: از حرف های دایی غافلگیر شدم ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برانکو: از حرف های دایی غافلگیر شدم
سرمربی پرسپولیس از اینکه تیمش برنده نشده حسابی ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکویچ در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی در مورد شرایط بازی توضیح داد:

ناراحتم که نبردیم
دهه محرم را تسلیت می‌گویم. در چنین فضایی که پر از احساس بود یک بازی انجام دادیم و می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. همانطور که دیروز گفتم شاید این بازی کلیدی‌ترین بازی فصل ما بود و با تمام قلب‌مان به دنبال برد بودیم و متاسفم که نتوانستیم با پیروزی بازیکنا‌نمان را خوشحال کنیم و نتوانستیم برد را تقدیم کنیم به کاپیتان فقید مان اما من ایرادی از بازیکنانم نمی‌توانم بگیرم آنها تمام نیروی خود را در زمین گذاشتند و تا اخرین دقیقه و ثانیه اعتقاد به برد داشتند اما متاسفانه شانس کافی نداشتیم و فرصت‌های متعددی را بازهم از دست دادیم و عملا بازی یک گله بود اما به اندازه کافی شانس و تمرکز با ما یار نبود.

فرصت های متعددی راخراب کردیم
باز هم فرصت‌های متعددی را از دست دادیم و عملاً بازی روی یک دروازه می‌چرخید اما تمرکز و شانس با ما نبود تا بتوانیم موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل کنیم. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، چون بدون پنج بازیکن اصلی‌مان بازی کردیم.

غایبان پرتعداد
امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، مایکل اومانیا، بابک حاتمی و مرحوم هادی نوروزی را در اختیار نداشتیم و با این بضاعت بازی کردیم. فقط می‌توانم به بازیکنانم به دلیل خواستی که داشتند، توانی که گذاشتند و زحمتی که در بازی امروز کشیدند تبریک بگویم. از صحبت های دایی غافلگیر شدم
من باید اعتراف کنم که از این صحبت غافلگیر شدم. واقعاً اگر داور قصد کمک کردن به تیم ما را داشته باید در نیمه اول بلافاصله روی مهدی طارمی پنالتی اعلام می‌کرد. شاید مثلا داور در این بازی یک اوت را نگرفته باشد اما واقعاً نمی‌دانم باید چه چیزی بگویم.

در مورد داوری حرف نمی زنم
خودتان به خوبی مرا می‌شناسید که درباره مسائل داوری نظری نمی‌دهم. شاید هم صبایی‌ها این‌گونه یاد گرفته‌اند که حداکثر کمک را از داور داشته باشند که من از این موضوع بی‌خبرم! شاید انتظار آنها این بوده است.

دوست دارم ترکیبی بازی کنم
از نظر من دوست دارم که ترکیبی بازی کنیم، به جز بازی امروز و برخی بازی‌های دیگر که تیم حریف با 10 بازیکن دفاع می‌کند طبیعی است که می‌خواهیم بازی را از کناره‌ها و حرکات فردی را داشته باشیم. من مربی نیستم که از یک روش برای رسیدن به دروازه حریف استفاده کنم، ولی بارها اتفاق افتاده که مجبور شده‌ایم به ارسال از جناحین روی بیاوریم. با وجود این شرایط چند موقعیت خوب به دست آوردیم. در نظر داشته باشید که بدون پنج بازیکن بازی کردیم. از طرفی با یک وضعیت بغرنج بازی را آغاز کرده و حتی زمانی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند، اشک می‌ریختند، چرا که بازی برای آنها سخت بود.

نمی توان در مورد نوروزی نظر داد
این نخستین بازی پس از اتفاق غم‌انگیز درگذشت هادی نوروزی بود و نمی‌توان در مورد آن نظر داد. هر کاری که از بازیکنان خواستیم انجام دادند و به بازیکنان گفتم که تنها داروی ما کار است و کار.

در همه بازی ها به دنبال برد هستیم
طبیعی است در خانه و خارج از خانه به دنبال برد هستیم و عوامل سختی را پشت سرگذاشتیم. در کنار تمام مواری که گفتید 6 ملی پوش داشتیم و خالقی‌فر مصدوم بود. حاتمی و اومانیا هم مصدوم بودند برخلاف صبا که در این 20 روز تیم کاملی داشت ما تیم کاملی نبودیم. بعد از هر بازی تیم ملی مدت زمانی نیاز است تا بازیکنان با تیم هماهنگ شوند و طبیعی است تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا موفقیت تیم‌مان را تضمین کند.امروز هم کیفیت‌مان را نشان دادیم و بازی مقابل تیمی که کاملا دفاعی بازی می‌کند و 8-9 بازیکن در دفاع دارد و خشن بازی می‌کند ساده نیست. چندین فرصت گلزنی هم ایجاد کردیم و دو توپ ما به تیرک دروازه خورد اما توپ آنها به تیرک دروازه خورد و گل شد.

عقب ماندگی مان را جبران می کنیم
زمانی که یک امتیاز هم نداشتیم همان موقع هم گفتم ایمان دارم به تیمم و تلاش می‌کنیم برای قهرمانی بجنگیم و طبیعی است عقب افتاده‌گی‌هایی داریم اما لیگ ادامه دارد و بالا و پایین شدن برخی تیم‌ها ادامه خواهد داشت و امیدوارم دیگر بازی ناجور نداشته باشیم.

همه تیم ها از برنامه تیم ملی آسیب می بینند
البته این تنها مشکل پرسپولیس نیست و تمامی تیم‌های دنیا که ملی پوش دارند و بازیکنانشان در تیم‌های ملی شرکت می‌کنند زمانی که این بازیکنان برمی‌گردند مشکل دارند زیرا برنامه‌ها با هم متفاوت است. 20 روز از 25 بازیکن فقط یازده بازیکن بازی می‌کنند و طبیعی است که آنها که بازی نمی‌کنند افت می‌کنند شکل تمرینی تیم‌های باشگاهی و ملی فرق دارد و طبیعی است و نمی‌توان از این مسایل جلوگیری کرد.

پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ (سرمربی)

ارسال به تلگرام


21:00  1394/07/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن