تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820050307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی:مشکلم برای ماندن در سپاهان‌پول نیست ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرکی:مشکلم برای ماندن در سپاهان‌پول نیست
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است بیشتر از 7، 8 موقعیت گلزنی داشتند و همین موضوع حریف را مجبور کرد که از بازی جوانمردانه کمی به دور باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوی یک بر یک مقابل سیاه جامگان سومین توقف پیاپی خانگی خود را تجربه کرد. حسین فرکی بعد از کسب این نتیجه در بین خبرنگاران حاضر شد و در مورد شرایط کنونی تیمش چنین توضیحاتی را ارائه داد.

حریف از بازی جوانمردانه دور شد
امروز بازی خانگی را پشت سر گذاشتیم که می توانستیم درآن پیروز شویم. چیزی از شایستگی بچه های ما در این بازی خانگی کم نکرد. دلایلی برای افت این هفته دارم که واقعا مشکلاتی که ما با آنها دست و پنجه نرم می کنیم،‌ کار را سخت کرده است. ما با وجود این مشکلات بازی خوبی را ارائه دادیم. در نیمه اول در ثانیه های پایانی به گل رسیدیم و می خواستیم در نیمه دوم به گل دوم برسیم اما روی یک اشتباه یک گل به حریف دادیم. بیشتر از 7، 8 موقعیت گلزنی داشتیم و حریف را مجبور کرد که از بازی جوانمردانه کمی به دور باشد. زمانی که ما بازی را جلو می بردیم،‌ به توقف بازی می رسیدیم. البته داور روی نتیجه اشتباهی نداشت اما کنترل بازی در دقایقی از دستش خارج شده بود. امیدوارم در ادامه داوران دقت بیشتری کنند چون در ادامه بازی موقعیتی برای حریف رخ داد که روی اشتباه مسلم داور بود و او صحنه خطا را ندید. به داور چهارم گفتم که اگر ما گل می خوردیم،‌تکلیف چه بود. در تعطیلی بازیها ما با مشکلات زیادی روبرو شدیم. امروز از 4،‌ 5 بازیکن جوان استفاده کردیم که عملکرد خوبی داشتند. در آخر به تیمم خسته نباشید گفتم. ‌کریمی را هم در بازی بعدی به دلیل 3 اخطاره بودن نخواهیم داشت. کریمی با وجود خستگی بازی خیلی خوبی ارائه داد. اگر بازیکنان ما کمی دقت می کردیم،‌ می توانستیم برنده بازی باشیم. می رویم بازی بعدی را برگزار کنیم و به امید روزهای خوب برای سپاهان.

به محرم گفتم که دوست دارم آماده برگردد
اگر محرم امروز هم آماده بود، من از او استفاده نمی کردم. وقتی با او صحبت کردم،‌ گفتم که دوست دارم آماده برگردد. به هر حال او باید محرم واقعی باشد. شرایط بدنی اش خیلی خوب نیست و باید به او فرصت بدهیم. باید با گذشت زمان و آمادگی بیشتری به ما کمک کند. هواداران خوشحال هستند که محرم بازگشته است. امیدوارم زور محرم بتواند هم در زمین و هم خارج از زمین به ما کمک کند.همه ما دوست داشتیم که محرم برگردد. درخواستی بود که بچه ها از من داشتند. چیزی که دوست داشتیم، اتفاق بیفتد،‌ اتفاق افتاد. اینکه او در رختکن حاضر شد،‌ پیشنهاد بازیکنان بود و من هم از آن استقبال کردم.

مشکلم برای ماندن در سپاهان پول نیست
فرکی در مورد قهر نویدکیا به خاطر خط زدن احمدی و تخفیف در قراردادهای سپاهان بوده، گفت: من در اصل این موضوعات صحبت دارم. اگر واقعا این موضوعات از سوی محرم مطرح شود، من هم می توانم صحبت کنم. اگر واقعا محرم به خاطر این موضوعات رفته، خودش بگوید. نه کسی با من درباره علی احمدی صحبت کرده و نه ربطی به محرم ربط داشته است. در ضمن نه بازیکن می تواند در حیطه کار مربی وارد شود و نه من اجازه می دهم. وقتی بحث مشکل اقتصادی شد،‌ من هم اعلام آمادگی کردم تا قراردادم را کم کنم. من از قبل اعلام کرده بودم که مشکلم برای ماندن در سپاهان پول نیست. مطرح کردن این موضوعات اصلا برای نویدکیا هم خوب نیست. برخی از بازیکنان نیز به دلخواه قراردادشان را کم کردند. من اعلام کرده بودم که مسائل مالی مربوط به بازیکنان در فصل گذشته به آنها پرداخت شود. موضوع دوم نیز این بود که من تیم سال گذشته را داشته باشم. الان این اتفاق متاسفانه نیفتاده است. من هر کاری الان می کنم، می خواهم خاطرات سال گذشته و قهرمانی تکرار شود. خیلی به مادیات دنیا دل نمی بندم. باشگاه پاداش قهرمانی داد. پادوانی، شیمبا نیستند، حاج صفی رفت و محرم هم نبود. این مشکل من درباره بازیکنان بود.

وقفه ها برای تمام مربیان مشکل ساز می شود
سرمربی سپاهان در مورد وقفه های لیگ هم گفت: همین وقفه ها برای تمام مربیان مشکل ساز می شود. از علی کریمی تقدیر و تشکر می کنم که امروز با آن فشار آمد و بازی کرد. هر ماه این برنامه را داریم و 20 روز، 20 روز تعطیل است. بازیکنان جوان نیز وقتی فرصت می دهیم، باید استفاده کنند. امروز روشندل را جانشین وریا کردیم و او به ما قوت قلب داد. اگر امروز بازی را می بردیم، خیلی برای ما فرق می کرد.

حسین فرکی (سرمربی) فولادمبارکه سپاهان

ارسال به تلگرام


19:08  1394/07/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن