تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برجام هنوز به تایید رهبر انقلاب نرسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برجام هنوز به تایید رهبر انقلاب نرسیده است
امام جمعه موقت تهران گفت: برجام هنوز به امضا و تایید رهبر انقلاب نرسیده است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌‌الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌ دوم نماز جمعه تهران با قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع شهید سردار حسین همدانی اظهار داشت: این حضور مردم بسیار معنادار است چرا که نشان‌دهنده موضع مردم نسبت به دشمنان اسلام است. وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن سالگرد رحلت آیت‌الله مهدوی کنی تصریح کرد: مرحوم آیت الله مهدوی کنی یکی از افراد متدین، مؤمن، خدمتگزار، مجاهد و زجرکشیده دوران انقلاب اسلامی بود که امیدواریم روحش با روح مولا علی(ع) محشور شود. آیت‌الله جنتی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت‌الله خزعلی اظهار کرد: بنده بیش از 50 سال در خدمت ایشان بودم و در این سالها از وی یک گناه ندیم، عشق آن مرحوم به امام (ره) و رهبر معظم انقلاب فوق‌العاده بود.وی همچنین با اشاره به فاجعه منا و جان باختن حدود 4000 نفر از زائران خانه خدا تصریح کرد: این مسئله برای جهان اسلام بسیار غم‌انگیز و پر از غصه بود چرا که در حرم امن الهی که هر موجودی در آن در امنیت است جمع کثیری از مردم در روز عید قربان و در لباس احرام به علت فشار جمعیت و از تشنگی جان باختند. امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ما انتقام خون عزیزانمان را از این رژیم خواهیم گرفت، اضافه کرد: بی‌کفایتی آل سعود در مدیریت مناسک حج قطعی است و با وجود حمایتهای آمریکا از آل سعود اگر کمیته حقیقت‌یاب از سوی کشورهای اسلامی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شود، این کمیته یک قطعنامه صادر کرده و پس از آن همه ماجرا تمام می‌شود. وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پس از فاجعه منا اظهار داشت: به دنبال سخنان مقام معظم رهبری، سعودی ها قدری عقب‌نشینی کردند و حاضر شدند اجساد جان‌باختگان را به کشورمان تحویل دهند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دولت و دستگاه قضایی باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند و نباید بگذارند که به فراموشی سپرده شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله جنتی همچنین در خطبه اول نماز جمعه امروز پایتخت باعرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع)  اظهار داشت: در این ایام تمام کشور عزادار و سیاه پوش است و هرچه در مورد ائمه سخن گفت باز هم کم است.

آیت‌الله جنتی افزود: چقدر فاصله میان عید غدیر و رحلت پیامبر اکرم(ص) بود؟ باید دید چرا این گونه شد و اولاد پیامبر(ص) سه دسته شدند که عده‌ای کشته و شهید، عده‌ای اسیر و عده‌ای دیگر آواره و تبعید شدند.

وی با طرح این سوال که افرادی که سفارشات پیامبر اکرم(ص) را در مورد حضرت علی(ع) شنیده بودند کجا رفتند و چرا فراموش کردند، ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) بعد از خود، قرآن و عترت را برای هدایت مسلمانان یادگار قرار داد و فرمود که این دو تا روز قیامت از هم جدا نمی‌شود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: چه شد که تاریخ اینگونه تغییر کرد، حضرت علی(ع) خانه‌نشین، پهلوی حضرت زهرا(س) شکسته، جنازه امام حسن(ع) تیرباران و امام حسین(ع) در کربلا اینچنین شد.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه در آیات و روایات بارها بر اهمیت ولایت تأکید شده است، گفت: این همه که برای مسئله ولایت سینه چاک می‌کنیم و فریاد می‌زنیم به دلیل همین سابقه تلخ تاریخی مسجد کوفه، اسیری زینب(س) و کربلاست.

وی تصریح کرد: همان کنار گذاشتن ولایت منجر به قتل عام امروز فلسطینی‌ها، یمنی‌ها و... شده است و کسانی که در مورد ولایت کوتاهی و کارشکنی می‌کنند نمی‌فهمند که چکار می‌کنند.

آیت‌الله جنتی گفت: در ایام عاشورا باید فلسفه ولایت فقیه و پیروزی‌های دشمن در اوایل اسلام مشخص شود.

وی تأکید کرد: مردم ایران شهادت و ایثارگری را زنده کردند و در 8 سال دوران دفاع مقدس همه بسیج شده و مقابل دشمن ایستادند و دشمن ذلیل شد که البته تمام این فعالیت‌ها و کارهایی که مردم انجام دادند با رهنمودهای امام راحل و عشق مردم به این امام عزیز انجام شد.

ادامه دارد...

 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ارائه گزارش عملکرد وزرای کشور و ارشاد در پی فاجعه منا
دهقان: تصویب و یا رد برجام در مجلس به نفع کشور نیست
لزوم توجه بیشتر دولت عراق به مشکلات داخلی





۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن