تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالا بودن بهره بانکی سدی در برابر صادرات/ لزوم ایجاد نهاد متمرکز در بخش صادرات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حمیدرضا صالحی عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های مناسب صادرات گفت: یکی از موانع بخش صادرات این است که نهاد مرتبط با این موضوع در دولت به طور مستقیم وجود ندارد.
وی افزود: همچنین باید سرمایه مورد نیاز بانک توسعه صادرات برای حمایت از صادرکنندگان تأمین شود و نهاد تأثیرگذار دیگر در امر صادرات صندوق ضمانت است.
وی افزود: در همه دنیا صندوق های ضمانت پروژه های صادرکنندگان را بیمه می کنند اما در ایران سرمایه صندوق ضمانت نزدیک به 150 میلیون دلار است که این رقم برای حضور ایران در پروژه های میلیاردی بسیار کم است.
صالحی تصریح کرد: باید صندوق ضمانت بتواند از صادرکنندگان حمایت لازم را انجام دهد به عنوان مثال برای صادرات و سرمایه گذاری در کشوری مانند عراق نیاز به حمایت جدی از طرف این صندوق احساس می شود.
وی در ادامه صحبت های خود با انتقاد از متمرکز نبودن نهادهای مرتبط با صادرات گفت: به عنوان مثال بانک توسعه صادرات زیر نظر وزارت اقتصاد مشغول به کار است و سازمان توسعه تجارت به عنوان متولی بخش تجارت کشور زیر ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]

جمعه ، ۲۴مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن