تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از پيرغلامان و مداحان اهل بيت (ع) در منطقه آزاد انزلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۸ب.ظ)
همزمان با آغاز ايام سوگواري ماه محرم برگزار شد؛ تجليل از پيرغلامان و مداحان اهل بيت (ع) در منطقه آزاد انزلي موج - همزمان با آغاز ماه محرم آيين تجليل از پيرغلامان و مداحان اهل بيت (ع) همراه با نشست تبيين فرهنگ عاشورا در نمازخانه سازمان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از بندر انزلي، در اين مراسم که در فضايي پر از اندوه ماتم سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين(ع) و ياران با وفايش برگزار شد، چند تن از پيرغلامان و مداحان منطقه در سوگ اباعبدالله به مداحي پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمين شمس الدين، امام جمعه شهرستان بندرانزلي سخنران اين مراسم بود که برگزاري ايام سوگواري اباعبدالله را از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و موجب ارج نهادن و تکريم شعائر الهي دانست. وي مجلس سوگواري سيد الشهدا را مجلس احياي امر الهي و عاشورا را موجب حفظ اسلام و مسلمين اعلام کرد.
امام جمعه بندرانزلي هيئت هاي مذهبي حاضر در مراسم را به شناخت بيشتر فرهنگ عاشورا و جلوگيري از هرگونه تحريفات عاشورايي توصيه نمود و بر لزوم آگاهي بيشتر مردم نسبت به اين امر تاکيد کرد.
در ادامه مجيد فاتحي، سرپرست معاونت فرهنگي، اجتماعي و گردشگري منطقه آزاد انزلي در سخناني برنامه هاي اين سازمان در ماه محرم را تشريح و از برگزاري باشکوه دومين تجمع هيئت هاي مذهبي محلات منطقه در روز هشتم محرم خبر داد.
در پايان مراسم از پيرغلامان و مداحان منطقه آزاد انزلي با اهداي لوح و هديه تجليل به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن