تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812870329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری اسلامی برای آزادی فلسطین از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح:
جمهوری اسلامی برای آزادی فلسطین از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد

سرلشکر ایزدی


شناسهٔ خبر: 2941687 - پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
استانها > سیستان و بلوچستان

زاهدان- معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی برای آزادی فلسطین از هیچ کمکی فرو گذار نبوده و همواره حامی مقاومت اسلامی است. به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی امروز در ششمین سالگرد شهدای وحدت سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: حمایت جمهوری اسلامی از مقاومت اسلامی به خوبی مشهود است چرا که فلسفه انقلاب اسلامی بوده و ایران در یک مرحله نیز به کمک حزب الله لبنان، رژیم صهیونیستی را در جنگ ۳۳ روزه به زانو درآورد که در طول تاریخ بی سابقه بوده است. وی گفت: ایران اسلامی در همه حال به مقاومت فلسطین که از برادران اهل سنت هستند پایدار است و بر اصول خود در برابر رژیم غاصب اسراییل ایستادگی می کند. دشمنان نمی خواهند ایران اسلامی مستقل باشد معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) تاکنون نمی خواستند و نمی خواهند که ملت ایران مستقل باشد تا شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را تحقق بخشند، گفت: از همین رو تهاجم گسترده، کودتاها و توطئه های مختلف علیه ایران آغاز شد و وقتی دیدند انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و تعالی است، جنگ هشت ساله را به ملت ایران اسلامی تحمیل کردند تا از این طریق جلوی نفوذ اسلام را بگیرند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی برکات بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورد، تاکید کرد: اگر کسی غیر این را بگوید واقعا بی انصافی است زیرا غرب و شرق جدیدترین تجهیزات خود را در اختیار صدام گذاشتند تا انقلاب اسلامی را نابود کند، اما با کمک خداوند متعال و قدرت ایمان، ملت ایران توانست در جنگ تحمیلی پیروز و سرافراز شود.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه دشمنان بعد از دفاع مقدس نیز نبرد علیه ایران را ادامه دادند و با راه اندازی گروه های تکفیری، داعش و وهابی، تمام تلاش خود را برای نابودی اسلام و نشان دادن چهره خشن از اسلام به کار بستند، افزود: اما بحمدالله اسلام و آرمان های والای انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه به سمت جهانی شدن حرکت کرده است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه وزارت دفاع در دوران دفاع مقدس نقش ویژه ای داشته است، خاطرنشان کرد: صنعت دفاعی ایران امروز پیشرفت روزافزونی داشته و قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران پشت دشمن را می لرزاند.

وی با بیان اینکه نبرد دشمن علیه اسلام هنوز ادامه دارد اما انقلاب اسلامی به راه خود ادامه می دهد و شرط پیروزی در این مسیر استقامت است، گفت: غرب امروز دچار بحران هویت شده و در اکثر شاخص ها رو به افول است، بنابراین باید با مجاهدت به دنبال نقش آفرینی در نظم نوین جهانی باشیم. جمهوری اسلامی فراتر از مرزهای خود اشراف اطلاعاتی دارد معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزهای خود اشراف اطلاعاتی دارند که این امر مدیون خون شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام است. وی با اشاره به توطئه های استکبار در منطقه اظهار داشت: آمریکا و همپیمانانش وقتی در جنگ عراق نتوانستند به اهداف شوم شان برسند جنگ نیابتی را در منطقه به راه انداختند. سرلشکر ایزدی بیان کرد: در این جنگ نیابتی آمریکا با کمک برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس نیروهای زیادی را با نام داعش به منطقه وارد کردند تا جنگ مذهبی راه بیندازند. وی بیان کرد: دشمنان انقلاب با تشکیل گروه های تروریستی تکفیری به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی هستند که خوشبختانه ایران اسلامی به خوبی حرکات خارجی دشمنان را رصد می کند. شرط اساسی در مکتب اسلام ولایت فقیه است معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شرط اساسی در مکتب اسلام ولایت فقیه است و پیروی از ولایت فقیه جامعه را از بسیاری خطرات از سوی دشمن محفوظ می دارد. وی تاکید کرد: مردم با پیروی از جایگاه مطلقه ولایت فقیه همواره در برابر توطئه های دشمن با هوشیاری ایستادند. به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان در ۲۶ مهر ۱۳۸۸سرلشگر شهید شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور، سرتیپ محمد زاده فرمانده وقت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و بیش از ۴۰ نفر از سران طوایف و قشرهای مختلف مردم اهل سنت پیشین به شهادت رسیدند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن