تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد صنعتي ژاپن کاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷ب.ظ)
توليد صنعتي ژاپن کاهش يافت موج - گزارش هاي منتشره نشان مي دهد که توليد صنعي ژاپن در ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهريور) کاهش يافته است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از کيودو، توليد صنعتي ژاپن در ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهريور)، 1.2 درصد کاهش يافته است.
وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت کره جنوبي طي گزارشي از کاهش توليد صنعتي ژاپن خبر داده و تصريح کرده است: توليدات صنعتي ژاپن، 1.2 درصد در ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهريور) نسبت به ماه قبل از آن (ژوئيه/ 10 تير تا 9 مرداد) کاهش يافته است.
اين وزارت خانه کره اي توضيح داده است: کاهش 1.2 درصدي توليدات صنعتي ژاپن در ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهريور) نسبت به پيش بيني هاي اوليه به ميزان 0.5 درصد بيشتر است.
آمارهاي منتشره نشان مي دهد که شاخص توليد کارخانجات و معادن ژاپن طي ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهريور) به دليل کاهش توليد برخي نوشيدني ها مانند چاي و قهوه در پايه 96.3 ايستاده است.
توليد محموله هاي صنعتي نيز در ژاپن طي ماه مورد بحث کاهش 0.7 درصدي را تجربه کرده که نسبت به پيش بيني هاي اوليه مبني بر 0.5 درصد افزايش داشته است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن