تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805143280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: فردا هادیِ عزیز را نخواهیم داشت ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برانکو: فردا هادیِ عزیز را نخواهیم داشت
سرمربی پرسپولیس در حالی که با پیراهن و تیپی مشکی در نشست خبری حاضر شده بود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که در این دیدار حساس در هفته هشتم لیگ برتر چند بازیکن تاثیرگذار تیمش را در اختیار نخواهد داشت در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی پرسپولیس در ابتدای این نشست که در محل سازمان لیگ برگزار شد گفت: ایام سوگواری محرم را تسلیت میگویم و همچنین تسلیت مجدد بابت فوت هادی نوروزی. جامعه ورزش و فوتبال فقدان بزرگی را بابت هادی پشت سر گذاشت. اما ما بازی حساسی را پیش رو خواهیم داشت. بازی سخت در پیش داریم و فکر می کنم در این مقطع کلیدی ترین خواهد بود و موقعیت سختی خواهیم داشت. البته با برد احتمالی به نیمه بالای جدول خواهیم رسید و با نتایج مثبت رو به بالا خواهیم بود.

وی ادامه داد: متاسفانه فردا هادی عزیز را نخواهیم داشت و در کنار آن بابک حاتمی، اومانیا، احمدزاده و عالیشاه را نخواهم داشت. وضعیت کمندانی و بنگستون نیز همینطور خواهد بود. اما علیرغم تمام این مشکلات هدف مان همان خواهد بود. خوشبختانه نیمکت قوی داریم و با بکارگیری این بازیکن مشکلی در بازی نخواهیم داشت. لازم است قهرمانی تیم ملی امید را نیز تبریک بگویم.

برانکو در مورد تقابلش با علی دایی و نتیجه آن گفت: من مطمئنم بازی جالبی برای تماشاچیان خواهد بود و منطقی است که دایی در ان حضور دارد تهاجمی خواهد بود و هدف او مثل همیشه گل گل و گل خواهد بود. او قطعا مشاوره خوبی به مهاجمان تیمش خواهد داد. پرسپولیس هم به دنبال بازی تهاجمی خواهد بود اما نتیجه را نمی توان پیش بینی کرد.

برانکو در مورد روحیه تیمش با توجه به فقدان هادی نوروزی گفت: بازی سختی خواهیم داشت و قبل از هر چیزی بحثم در مورد مسائل فنی بود اما بازی احساسی در پیش خواهیم داشت اما امیدوارم بازیکنانم احساسات خود را کنترل کنند و آن را به سمت هدف همه ما به کار گیرند. این حداقل چیزی است که می توانیم به هادی و هواداران هدیه کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه حضور نوری گفت: من هیچ وقت او را تکذیب نکردم اما ایشان عضو تیم قطری است و در مورد سرنوشتش باشگاهش تصمیم خواهد گرفت و این علیرغم میل اوست. او کاپیتان عزیز ماست که رفته اما در کنار اینکه برای تیم ما عزیز است تعهداتی به تیم قطری دارد. اینکه آیا بشود یا نشود چیز نظری است و او بازیکنی است که هر باشگاهی او را می خواهد.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه جدایی ماریچ به طعنه گفت: خوب شد من هم خبردار شدم!

او در مورد سوالی در مورد اینکه درخواست انجام بازی در تاریخ 24 مهر با توجه به شماره هادی بوده یا حضور ملی پوشان گفت: من از این مساله خبر نداشتم و آقای خوردبین این را اطلاع دادند و ایده جالبی درباره برگزار بازی در این تاریخ با آقای تاج داشتند.من یک سوال دارم؛ چرا امروز سپاهان و تراکتور این را نمی گویند؟ چرا پرسپولیس را هدف قرار دادند. فیفا می گوید حداقل 72 ساعت بعد از دیدارهای تیم ملی بازی های لیگ برگزار شود. بچه های تیم ما اگر شرایط عادی داشتیم سه بازیکن در امید داشتیم و 4 بازیکن ملی در ایران و بنگستون در هندوراس. چطور باید پرسپولیس امروز بازی می کرد و بقیه فردا؟ اگر اعلام می شد ما امروز بازی می کردیم. ما یک بازیکن در تیم ملی ثابت داشتیم. نمی توانست خستگی دلیل تعویق بازی بوده باشد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در مورد تعطیلی های پیاپی لیگ گفت: 140 روز تعطیلات داریم و 5 ماه از لیگ تعطیل است. باشگاه ها به بازیکنان و مربیان پول می دهند حتی در این تعطیلات. مهم تیم ملی است اما اینکه چطور برنامه ریزی تصمیم با دیگران است.

وی ادامه داد: مقررات فیفا کاملا مشخص است. اما طبیعی است که سطح ملی مقررات به فدراسیون هر کشور می شود. بازیکنانی که در تیم ها بازی می کنند با مقررات مشخص در اختیار قرار می گیرند. آقای تارتار حق دارند چون نمی توانند از بازیکنان خوب خود استفاده کنند و این موقع است که باید تصمیم بگیریم از بازیکنان جوان مان استفاده کنیم یا خیر.



هادی نوروزی پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ (سرمربی)

ارسال به تلگرام


13:39  1394/07/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن