تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۱ بانوی شطرنج‌باز در مسابقات کشوری آبادان به رقابت می پردازند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس انجمن شطرنج نابینایان و کم‌بینایان کشور:
۳۱ بانوی شطرنج‌باز در مسابقات کشوری آبادان به رقابت می پردازند

شطرنج نابینایان


شناسهٔ خبر: 2941419 - پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
استانها > خوزستان

آبادان - رئیس انجمن شطرنج نابینایان و کم‌بینایان کشور از حضور ۳۱ بانوی برگزیده از ۱۲ استان برای شرکت در مسابقات شطرنج نابینایان قهرمانی کشوری در آبادان خبر داد. علیرضا هدهدیان پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات شطرنج نابینایان و کم‌بینایان بانوان قهرمانی کشور در باشگاه نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: این رقابت‌ها یازدهمین دور از این مسابقات است و ۳۱ ورزشکار از ۱۲ استان در آن شرکت دارند. وی ادامه داد: این مسابقات در هفت دور به روش سیوسی برگزار می‌شود و ۴۰ بازی تا پایان مسابقات برگزار خواهد شد. هدهدیان که ناظر و مسئول برگزاری این دور از مسابقات و نماینده فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان است بر بالا بودن سطح برگزاری مسابقات تأکید کرد و گفت: شطرنج‌بازان حاضر در این مسابقات سرمایه‌های شطرنج کشور و از برترین‌های استان‌ها خود هستند که در زیرگروه جوانان زیر ۲۱ سال و بزرگ‌سالان در این مسابقات شرکت کرده‌اند. وی تصریح کرد: این مسابقات، فینال مسابقات انتخابی تیم ملی است و مسابقات مقدماتی آن در استان‌ها برگزار شد که این ۳۱ شطرنج‌باز از میان حدود ۴۰۰ شطرنج‌باز به فینال این مسابقات راه یافتند.

رئیس انجمن شطرنج نابینایان و کم‌بینایان کشور بیان کرد: از میان این ۳۱ ورزشکار، سه قهرمان کشور و پنج نفر برگزیده به اردوی انتخابی تیم ملی راه خواهند یافت و اعضای تیم ملی از میان هشت نفر برگزیده، انتخاب خواهند شد. هدهدیان عنوان کرد: هشت نفر برگزیده به اردوی انتخابی تیم ملی راه خواهند یافت که برای آنها سه اردو در نظر گرفته شده است که پس از آن چهار نفر عضو تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی آتی انتخاب خواهند شد. به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی شطرنج نابینایان و کم‌بینایان بانوان کشور با حمایت مالی سازمان منطقه آزاد اروند و همکاری دو اداره ورزش و جوانان خرمشهر و آبادان در باشگاه نفت آبادان از ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۲۴ این ماه ادامه دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن