تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820490010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نمايشگاه هفته غذاي کره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۸ق.ظ)
برگزاري نمايشگاه هفته غذاي کره موج-نمايشگاه هفته غذاي کره در تاريخ 18 تا 21 نوامبر 2015 در سئول کره جنوبي برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، نمايشگاه هفته غذاي کره در تاريخ 18 تا 21 نوامبر 2015 (27 تا 30 آبان‌ 1394) در سئول کره جنوبي برگزار مي‌شود.
هفته غذاي کره يکي از نمايشگاه‌هاي بين‌المللي پربازديد کشور کره جنوبي است که بيش از يک‌چهارم غرفه‌هاي آن به صاحبان صنايع خارج از اين کشور تعلق دارد.
در سال 2014 نيز از 833 غرفه موجود در نمايشگاه، بيش از 140 نماينده از 28 کشور مختلف جهان در يک‌هزار و 500 غرفه حضور داشتند و حدود 47 هزار و 437 بازديدکننده از 28 کشور جهان از اين نمايشگاه استقبال کردند.
کشورهاي کره، چين، ژاپن، تايوان، هند، مالزي، اندونزي، تايلند، فيليپين، سنگاپور، ويتنام، لائوس، ميانمار، لهستان، استراليا، آلمان، ليتواني، روسيه و ازبکستان سال گذشته در اين نمايشگاه حضور پيدا کردند.
نمايشگاه هفته غذاي کره که از سوي سازمان‌هاي معتبر تأييد شده است، فرصت کسب و کار مناسبي را براي صاحبان صنايع مربوطه فراهم کرده است. بسياري از نمايندگان صنايع خدمات غذايي بزرگ دنيا مانند برندهاي معتبر سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌هاي رفاه، توزيع‌کنندگان، خدمات غذايي و شرکت‌هاي تجاري در جستجوي محصولات غذايي باکيفيت هستند.
در سال گذشته، در يک نظرسنجي اعلام شد 81 درصد از شرکت‌کنندگان اين نمايشگاه به نتايج دلخواه رسيده‌اند و 95 درصد آن‌ها نيز از ملاقات‌هاي برگزارشده اعلام رضايت کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن