تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوای دو وزارت خانه بر سر معلمان در حبس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
دعوای دو وزارت خانه بر سر معلمان در حبس
دعوای دو وزارت خانه بر سر معلمان در حبس عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ظاهرا دعوایی بین وزارت امور خارجه و آموزش و پرورش است که چه کسی مقصر است و موضوع 10 معلم که در حبس هستند به حاشیه رفته است.


به گزارش فرهنگ نیوز، حسین طلا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص بازداشت معلمان در امارات و شکست دیپلماسی لبخند، اظهار داشت: موضوع  ظاهراً‌ دعوایی بین وزارت امور خارجه و آموزش و پرورش است که چه کسی مقصر است و موضوع 10 معلم که در حبس هستند به حاشیه رفته است.
 
وی ادامه داد:‌ آنها می‌گویند شما نامه نداده‌اید و طرف دیگر می‌گوید شما باید عمل می‌‌کردید و فکر می‌کنم باید خواهش کنیم تا این‌ها دعواهایشان را زودتر تمام کنند تا معلمان به سال تحصیلی برسند و بیرون بیایند.
 
طلا افزود: متأسفانه نمی‌دانم چرا علیرغم اینکه می‌گوییم ارتباطمان را با همه جا خوب کرده‌ایم، 10 نفر از معلمانمان در زندان هستند و نمی‌توانند بیرون بیایند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مجلس دستگاهی نیست که برود آنجا ویزا را پیگیری کند و نه نیروی مجلس بوده است و نمی‌دانم چرا این‌ها نمی‌خواهند به صورت جدی وارد شوند و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل مرتفع شود.
 


منبع: فارس


94/7/23 - 10:26 - 2015-10-15 10:26:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن