تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820369654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکار روسیه و آمریکا برای جلوگیری از درگیری جنگنده‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: راهکار روسیه و آمریکا برای جلوگیری از درگیری جنگنده‌ها
به دنبال حادثه خطرناک نزدیک شدن جنگنده های روسی و آمریکایی در آسمان سوریه، قرار است مسکو و واشنگتن برای اجتناب از برخورد و درگیری احتمالی هوایی در سوریه گفت وگو کنند.
آفتاب : پس از آنکه آشکار شد هواپیماهای جنگی آمریکا و روسیه ، هنگام ماموریت در سوریه از فاصله چند کیلومتری یکدیگر گذشتند، مقام های دو کشور بزودی برای بحث درباره ایمنی هوایی در سوریه ملاقات خواهند کرد.


سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت: جنگنده ها روز شنبه این هفته در حدود 15 الی 30 کیلومتر وارد میدان دید یکدیگر شده بودند.


این سومین دور از مذاکرات است که دو کشور تلاش می کنند تا از برخورد جنگنده هایشان با یکدیگر جلوگیری کنند.


با وجود مذاکرات دو کشور هنوز آمریکا اعتقاد دارد عملیات نظامی در سوریه اشتباه است.


اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا گفته است انتظار دارد دو طرف به زودی به توافقی در این زمینه برسند در همین زمینه روسیه اعلام کرد که پیشنهادهایش را برای بحث در این کنفرانس ویدئویی با مقام های آمریکایی روزآمد کرده است.


روسیه می گوید، فقط افراد مسلح گروه تروریستی داعش و دیگرگروه های تندرو را پس از درخواست سوریه از مسکو برای حمایت نظامی هدف می گیرد، روسیه حملات هوایی خود را از 30 سپتامبر در سوریه آغاز کرده است.


کشورهای غربی و فعالان سوری معقتدند جنگنده های روسیه اهداف غیر نظامی را نیز هدف قرار می دهد اما مسکو آن را تکذیب کرده است.


به گزارش العالم، در همین حال روز سه شنبه دو گلوله خمپاره به ساختمان سفارت روسیه در دمشق پایتخت سوریه اصابت کرد و این حمله در حالی به وقوع پیوست که گروهی از مردم سوریه برای حمایت از حملات روسیه بیرون سفارت تجمع کرده بودند.


این حادثه تلفاتی نداشت اما خبرنگار بخش عربی "بی بی سی" در دمشق گفت که برخی افراد زخمی شده اند و روسیه نیز این اقدام را حمله ای تروریستی اعلام کرد.






تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن