تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 6 ايستگاه جديد پايش هوا در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۹ب.ظ)
فردا با حضور ابتکار؛ افتتاح 6 ايستگاه جديد پايش هوا در مشهد موج - باحضور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، شش ايستگاه جديد پالايش آلاينده‌هاي شهر مشهد به‌طور هم‌زمان از فردا آغاز به کار مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، افزايش تعداد ايستگاه پالايش آلاينده‌هاي شهر مشهد ازجمله مصوبات کارگروه کاهش آلودگي هواي استان است که در همين راستا با حضور معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست کشور به‌طور هم‌زمان از فردا راه‌اندازي مي‌شوند.
همچنين افتتاح سامانه «ديده‌بان سبز»، کلنگ‌زني نخستين هنرستان جم (جامع محيط زيست) و راه‌اندازي گشت‌هاي کنترل آلاينده‌هاي زيست محيطي نيز در سفر يک روزه معصومه ابتکار به شهر مشهد انجام خواهند شد.
معصومه ابتکار فردا در نشست تخصصي کارگروه کاهش آلودگي هواي مشهد و کارگروه نجات کشف‌رود در استانداري خراسان رضوي و نشست شوراي گفت و گوي بخش خصوصي و دولت با حضور نخبگان صنعت، معدن، کشاورزي و تجارت نيزشرکت خواهد کرد.
پايان سفر يک روزه ابتکار به شهر مشهد هم، نشست با اصحاب رسانه است که پنجشنبه شب در مرکز آموزش و پژوهش اتاق بازرگاني مشهد برگزار خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن