تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820364185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل کميسيون ويژه حمايت از استعدادهاي درخشان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۴ب.ظ)
در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي؛ تشکيل کميسيون ويژه حمايت از استعدادهاي درخشان موج - باقر لاريجاني، معاون آموزشي، دستورالعمل تشکيل کميسيون ويژه حمايت از استعدادهاي درخشان را به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني کشور ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، باقر لاريجاني، معاون آموزشي وزارت بهداشت، طي نامه اي به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور،‌ ضمن ارسال «دستورالعمل تشکيل کميسيون ويژه حمايت از استعدادهاي درخشان در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني کشور» از دانشگاه‌ها خواست نسبت به تشکيل اين کميسيون اقدام کنند.
لاريجاني تربيت سرمايه‌هاي انساني متعهد و متخصص و فراهم نمودن زمينه جذب، هدايت و شکوفايي نخبگان و استعدادهاي درخشان را يکي از مهم‌ترين راهبردهاي ترسيم شده در اسناد بالادستي کشور مانند سند چشم انداز 1404، نقشه جامع علمي کشور، نقشه جامع علمي سلامت دانست و گفت: اين سرمايه‌هاي انساني مي‌توانند با ظرفيت‌هاي خدادادي و تلاش‌هاي خود و همچنين حمايت‌هاي ويژه سازمان‌ها و نهادهاي مرتبط، در آينده مديران و متخصصان کارآمدي براي کشور باشند.
معاون آموزشي حمايت از استعدادهاي درخشان را يکي از موضوعات مورد توجه در بسته‌هاي تحول و نوآوري آموزش علوم پزشکي بيان کرد و افزود: با توجه به رسالت ذاتي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي حوزه سلامت در اين راستا و با عنايت به اقتضائات خاص و ضرورت توجه به مسائل مختلف دانشجويان نخبه و استعدادهاي درخشان، دستورالعمل تشکيل کميسيون ويژه حمايت از استعدادهاي درخشان در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني کشور در حوزه معاونت آموزشي وزارت بهداشت تدوين گرديده است.
لاريجاني از کليه دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور خواست با توجه به ظرفيت‌هاي محيطي و شرايط بومي موجود در منطقه و مطابق با مفاد دستورالعمل مذکور نسبت به تشکيل «کميسيون ويژه حمايت از استعدادهاي درخشان» اقدام لازم را معمول داشته و نتايج اين اقدامات را جهت انجام هماهنگي‌هاي لازم به معاونت آموزشي اعلام نمايند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن