تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805170848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی «وحدت الوند» مدل ۹۴ در همدان/به دنبال کسب نخستین پیروزی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد؛
رونمایی «وحدت الوند» مدل ۹۴ در همدان/به دنبال کسب نخستین پیروزی

الوند همدان


شناسهٔ خبر: 2939757 - چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
استانها > همدان

همدان- امروز لیگ دسته دو فوتبال در حالی آغاز می‌شود که تیم فوتبال وحدت الوند همدان تنها داشته فوتبال همدان در این لیگ، میزبان تیم شهرداری بوشهر است تا از مدل الوند ۹۴ در اولین دیدار خانگی رونمایی شود. خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: تیم فوتبال وحدت الوند همدان در نخستین هفته لیگ دسته دوم فوتبال میهمان تیم سپیدرود رشت بود که در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، این تیم همدانی در نخستین دیدار خانگی خود در لیگ دسته دوم فوتبال در ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج از تیم فوتبال شهرداری بوشهر پذیرایی می‌کند. نام تیم فوتبال الوند که در چند سال گذشته دچار حاشیه‌های فراوانی شده است بالاخره در این فصل نیز در فوتبال همدان ماندنی شد تا باز هم قلم خود را به دست بگیریم و از این تیم بنویسم. الوندی که روزگاری به امید و آرزوی جوانان این شهر تبدیل و موفق شده بود در چند سال به مانند تیم بزرگ و صاحب نام پاس، هواداران و مردم همدان را به ورزشگاه بکشاند و در لیگ دسته اول فوتبال به نامی شناخته شده در فوتبال ایران تبدیل شود حالا در لیگ دسته دوم باید دومین فصل خود را پس از سقوطی تلخ تجربه کند. الوندی‌ها در فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال فصلی پر فراز و نشیب را به پایان رساندند تا باز هم در این لیگ ماندنی شوند اما پس از حفظ سهمیه تیم فوتبال الوند در لیگ دسته دوم فوتبال خبر واگذاری این تیم به خارج از استان شوک بزرگی به جامعه فوتبال همدان وارد کرد.

تلاش‌ها و پیگیری‌های تمامی دلسوزان فوتبال این شهر و رسانه‌ها و مطبوعات استان همدان یک بار دیگر الوند را در همدان ماندگار کرد تا دوباره قلم ورزشی نویسان همدانی از الوند بنویسد، تیمی که در این فصل به نام وحدت الوند همدان تغییر نام داد تا نشان دهد وحدت باعث شد تا دوباره نام این تیم برای فوتبال این شهر باقی بماند. در این فصل جای خوشحالی دارد که الوند با توان صددرصد بومی در کادرفنی و سرپرستی و ۷۰ درصد بازیکن بومی در لیگ دسته دوم شرکت کرده است تا تنها یدک کش نام همدان نباشد و وقتی می‌گوییم الوند همدان یعنی بچه‌های همدان در آن حضور دارند نه نام همدان، که خود این موضوع افتخاری بزرگ برای فوتبال همدان است. الوند در این فصل از لیگ دسته دوم فوتبال در گروه چهارم با تیم‌های نماینده جزیره کیش، فولادنوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و تربیت ایلام هم گروه شده است.

خبرگزاری مهر استان همدان برای آگاهی بیشتر از وضعیت تیم فوتبال وحدت الوند همدان گفتگویی را با مسئولان این تیم انجام داده است. سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان با اشاره به وضعیت این تیم بیش از دیدار برابر شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  افتخار تیم فوتبال الوند همدان این است که با استفاده از توان بومی فوتبال استان همدان قدم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال گذاشته است. بومی‌گرایی شعار تیم فوتبال وحدت الوند همدان است منوچهر بیگم‌جانی افزود: در این فصل ۷۰ درصد تیم فوتبال وحدت الوند همدان از بازیکنان بومی هستند و با توانی از بازیکنان جوان و بسیار با انگیزه بومی در کنار چند بازیکن غیر بومی با تجربه راهی این مسابقات شده‌ایم. وی با اشاره به دیدار هفته گذشته الوند برابر سپیدرود رشت گفت: ۱۰ نفره شدن در خانه حریف کار ما را دشوار کرد و همین امر موجب شد تا با دست خالی از رشت به همدان باز گردیم. سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان عنوان کرد: در این دیدار استحقاق باخت را نداشتیم و حداقل می‌توانستیم با نتیجه تساوی از این دیدار خارج شویم اما این باخت را فراموش کرده و به دنبال کسب نخستین پیروزی خانگی هستیم.

بیگم‌جانی با اشاره به دیدار این هفته الوند برابر شهرداری بوشهر بیان کرد: در این هفته سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم که کمی دست ما را بسته است. وی عنوان کرد: اما از امتیاز میزبانی در این بازی نهایت استفاده را برای کسب پیروزی خواهیم برد. مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان نیز در گفتگو با مهر با بیان اینکه اولویت تیم فوتبال الوند همدان استفاده از پتانسیل بومی استان همدان است اظهار داشت: نام تیم فوتبال الوند در استان همدان به معنای استفاده از پتانسیل بومی این استان است و این نام نشان بومی گرایی در فوتبال همدان است. مسئولان استان همدان از الوند حمایت کنند وحید قره‌باغی افزود: در این فصل صددرصد کادر فنی شامل سرمربی، مربی، دستیار، سرپرست، پزشکیار، تدارکات تیم و ۷۰ درصد بازیکنان از بومی‌های همدان هستند تا شعار بومی‌گرایی الوند را محقق کنیم. وی با بیان اینکه الوند خانه تمام بومی‌‌های این استان است گفت: امسال با برنامه‌ریزی بسیار خوبی نسبت به فصل گذشته راهی لیگ دسته دوم شده‌ایم. همچنین سرپرست تیم فوتبال الوند همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر استان همدان با اشاره به لزوم حمایت مسئولین از تیم فوتبال وحدت الوند همدان گفت: مسئولین استان همدان قول کمک ۲۰۰ میلیونی را به ما داده‌اند که هنوز این قول محقق نشده که امیدواریم این موضوع با پیگیری‌های شخص اول ورزش استان همدان محقق شود.

فرشید گل محمدی خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنان در این فصل هم قسم شده‌اند که با کسب نتایج درخشان از آبروی فوتبال بومی همدان دفاع کنند. مراسم پاسداشت سردار شهید همدانی در دیدار الوند و شهرداری بوشهر انجام می‌شود وی با اشاره به تدارک ویژه الوندی‌ها برای بزرگداشت سرلشگر همدانی پیش از بازی الوند برابر شهرداری بوشهر بیان کردتیم الوند از سال گذشته به نام مقدس حضرت زینب(س) متوسل شده و از آنجا که سرلشکر شهید همدانی یکی از مدافعان حرم بوده، باشگاه الوند در نظر دارد برنامه باشکوهی در گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار برگزار کند. گل محمدی عنوان کرد: همچنین لباس بازیکنان به عکس شهید همدانی منقش خواهد شد و بازیکنان الوند با اهدای شاخه گل به این شهید بزرگوار ادای احترام خواهند کرد.

گفتنی است تیم فوتبال وحدت الوند همدان در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال چهارشنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان تیم شهرداری بوشهر است. لیگ دسته دوم با حضور ۴۰ تیم در چهار گروه برگزار می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند که تیم‌های اول هر گروه مستقیما صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی آف می روند از هر گروه ۴ تیم به لیگ دسته سوم سقوط میکنند همچنین اواخر بهمن ماه پایان مرحله اول مسابقات است. شروع مرحله دوم اوایل اسفند بوده و پایان مسابقات اواخر اردیبهشت ۹۵ است و پلی آف رقابت‌ها، نیمه اول خرداد ماه ۹۵ خواهد بود. همچنین از هر گروه سه تیم به مرحله دوم مسابقات صعود می‌کنند و مرحله دوم رقابت‌ها در دو گروه ۶ تیمی انجام می‌شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن