تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814770498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم تغییر شهردار یاسوج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج خبر داد؛ عدم تغییر شهردار یاسوج رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شهردار یاسوج تغییر نمی‌کند و اعضای شورای شهر صحبتی در این زمینه تاکنون نداشته‌اند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۲ مهر ساعت 12:36

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شهردار یاسوج تغییر نمی‌کند و اعضای شورای شهر صحبتی در این زمینه تاکنون نداشته‌اند. "هدایت امیری" در پاسخ به این سؤال که آیا صحبتی در ارتباط با برکناری شهردار یاسوج در شورای اسلامی این شهر شده است یا نه، اظهار کرد: تاکنون چنین صحبتی نشده و اعضای شورای شهر حرفی در این خصوص نزده‌اند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر هیئت رئیسه شورا پیش‌زمینه‌ای برای این تغییر بوده است، افزود: تغییر هیئت رئیسه ربطی به این موضوع ندارد.
امیری ورود اعضای شورای شهر به هرگونه فعالیت سیاسی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی را رد کرد و گفت: ممکن است هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج گرایشی به جریانات سیاسی و یا کاندیداهای انتخابات داشته باشند که امری بدیهی است.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اما این گرایش باعث نخواهد شد تا در شورا به دنبال سیاسی‌کاری باشیم و با این حربه تغییر و تحولی در شهرداری یاسوج صورت گیرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن