تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820124401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درآموزش و پرورش به یک فرهنگ تبدیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درآموزش و پرورش به یک فرهنگ تبدیل شده است وزیر آموزش و پرورش با بیان این که ، آموزش و پرورش در رابطه با جامعه ایثارگران و شهدا تکلیف مضاعفی را برعهده دارد ، گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش به یک فرهنگ تبدیل شده است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۲ مهر ساعت 07:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی اصغر فانی عصر روز گذشته 21 مهرماه در مراسم تجلیل وزارت آموزش و پرورش درخصوص خدمات رسانی به جامعه ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهارکرد: همواره این جمله حضرت امام «ره » که « خدمت به شهید ، خدمت به نبی اکرم «ص» است » چراغ راه آموزش و پرورش در خدمت رسانی بهتر به مجموعه ایثارگران و خانواده های این عزیزان بوده است می تواند باعث افزایش انگیزه در خدمت رسانی بیشتر به خانواده شهدا و ایثارگران باشد . وی افزود : جامعه هدف آموزش و پرورش درا مور ایثارگران و جانبازان پس از نیروهای مسلح در رتبه دوم قرار دارد و این درحالی است که دستگاه تعلیم و تربیت درخصوص خدمت رسانی به این عزیزان همواره نسبت به دستگاه های دیگر با مشکل مواجه بوده و امید است بتوانیم در دولت یازدهم خدمت رسانی بهتری را برای ایثارگران جامعه هدف آموزش و پرورش فراهم کنیم .
 
عضو کابینه تدبیر وامید با اشاره به وظایف دستگاه ها نسبت به امور شاهد و ایثارگران ، تصریح کرد : آموزش وپرورش درخصوص تامین مدارس شاهد ، طرح پراکنده و مدارس بزرگسالان تکلیفی مضاعف نسبت به سایر دستگاه ها برعهده دارد .
 
فانی ادامه داد : آموزش و پرورش در سال گذشته با اعزام 650 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت گام بزرگ و موثری را انجام داد که خدمات آن با هیچ دستگاهی قابل مقایسه نیست .
 
وی خاطر نشان کرد: درکتاب های درسی نیز مضامینی با الهام از وقایع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ وایثار وشهادت آمده که مورد تایید دستگاه ها ی دیگر نیز قرار گرفته است و می تواند منشا خدمات موثر فرهنگی در کشور باشد .         
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن