تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري سارق لوازم داخلي خودرو پرايد با 34 فقره سرقت در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۵:۱۵ق.ظ)
دستگيري سارق لوازم داخلي خودرو پرايد با 34 فقره سرقت در رشت موج - رئيس پليس آگاهي استان گيلان با اعلام اين که قفل خودروهاي پرايد در مقابل سرقت از ايمني کمي برخوردار مي‌باشند از دستگيري سارق لوازم داخلي خودرو پرايد با 34 فقره سرقت در رشت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ فرهاد فلاح کريمي، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان گفت: در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد داخل خودرو در شهرستان رشت، موضوع دستگيري سارق يا سارقان با تعامل و همکاري ماموران انتظامي در دستور کار کارآگاهان آگاهي قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي استان گيلان افزود: کارآگاهان در خلال رسيدگي به پرونده‌هاي سرقت از دستگيري فردي 32 ساله، توسط ماموران انتظامي کلانتري 14 در حين دست‌کاري قفل يک دستگاه خودروي پرايد مطلع شده و اين متهم را جهت تحقيقات تخصصي به پليس آگاهي انتقال دادند.
وي با اشاره به اين که متهم در تحقيقات کارآگاهان به 26 فقره سرقت خودرو پرايد به انگيزه سرقت لوازم و 8 فقره سرقت داخل خودرو پرايد اعتراف کرد، بيان داشت: متهم که پس از سرقت لوازم خودرو، خودروهاي سرقتي را در حومه شهرستان رشت رها مي‌کرد، کليه صحنه‌هاي سرقت را تشريح کرده و پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شد.
فلاح کريمي با اعلام اين که سه مال‌خر اموال مسروقه نيز در خصوص اين پرونده شناسايي و دستگير شده‌اند، اظهار داشت: مقاديري از اموال مسروقه از جمله رينگ، لاستيک، پخش خودرو، باطري و ... از مال‌خران اموال مسروقه کشف شد.
وي در ادامه با بيان اين که قفل خودروهاي پرايد در مقابل سرقت از ايمني کمي برخوردار بوده و سهل‌انگاري مالباختگان در نحوه حفظ و حراست از خودرو خود عامل اصلي سرقت مي‌باشد، از رانندگان خواست، به منظور جلوگيري از سرقت، وسايل نقليه خود را به انواع تجهيزات حفاظتي و ايمني ضد سرقت مجهز نموده و از پارک در محل‌هاي خلوت خودداري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن