تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820306153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي يگان ويژه احساس امنيت را در جامعه تقويت مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۳ب.ظ)
آمادگي يگان ويژه احساس امنيت را در جامعه تقويت مي‌کند موج - فرمانده انتظامي استان سمنان در ديدار با جانشين فرماندهي يگان‌هاي ويژه ناجا، تأکيد کرد: يگان ويژه استان سمنان، واحدي عملياتي و حرفه‌اي است و اين آمادگي احساس امنيت در جامعه را تقويت مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حبيب‌الله جان نثاري، فرمانده انتظامي استان سمنان، که به منظور معارفه فرمانده جديد يگان ويژه استان سمنان به اين استان سفر کرده بود، با سرهنگ روح الامين قاسمي ديدار و گفت و گو کرد.
سرهنگ جان نثاري در اين ديدار با اشاره به دوره‌هاي آموزشي سخت و طاقت‌فرساي کارکنان يگان ويژه گفت: يگان ويژه استان سمنان در تمام مأموريت‌هاي اخير خود موفق بوده است.
وي با بيان اين که مأموريت‌هاي يگان‌هاي ويژه بر اساس شرايط کشور طرح‌ريزي و اجرا مي‌شود، تصريح کرد: تهاجم فرهنگي و هجوم رسانه‌اي دشمنان به جوانان عزيز ايران اسلامي، مساله اي است که يگان ويژه با رويکرد اجتماعي و با همکاري نهادهاي فرهنگي ديگر به مقابله با آن مي‌پردازد.
اين مسوول ارشد انتظامي گفت: مهم‌ترين مأموريت يگان ويژه ايجاد امنيت و آرامش در جامعه است و اين واحد عملياتي براي رسيدن به مهم از هيچ فداکاري و تلاشي دريغ نخواهد کرد.
سرهنگ قاسمي در ادامه يگان ويژه استان سمنان را نيروي آماده، عملياتي و حرفه‌اي توصيف کرد و گفت: يگان ويژه در تمامي مأموريت‌هاي انتظامي، ترافيکي و عملياتي حامي و پشتيبان پليس‌هاي تخصصي است.
وي با بيان اين که رزم‌آوران يگان ويژه احساس امنيت را در جامعه تقويت مي‌کنند، افزود: مردم خوب استان سمنان در ايام هفته گراميداشت نيروي انتظامي بخشي از توانمندي‌هاي اين واحد عملياتي را مشاهده کردند.
فرمانده انتظامي استان سمنان با اهداي لوح سپاس از زحمات سرهنگ علي‌اکبر سلطانيان فرمانده سابق يگان ويژه استان سمنان قدرداني و انتصاب سرهنگ سيف‌الله مصطفي پور به اين سمت را تبريک و براي وي آرزوي موفقيت کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن