تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مرگ هموطنانمان ساکت ننشينيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۷ب.ظ)
پرويز پرستويي: در مرگ هموطنانمان ساکت ننشينيم موج-پرويز پرستويي بازيگر مطرح سينما گفت: همگي هم اکنون از دوستان و آشنايانمان خود بخواهيم تا در سايت موزه صلح جانبازان شيميايي تهران امضاي خود را ثبت کنند.
بازيگر سينما گفت: همگي هم اکنون از دوستان و آشنايانمان خود بخواهيم تا در سايت موزه صلح جانبازان شيميايي تهران، در کمتر از يک دقيقه، امضاي خود را به سادگي ثبت نمايند، براي رسيدن به مرز يک ميليون امضا لازم، تنها يکصد و پنجاه هزار امضا باقي‌مانده است. پس بشتابيم تا همچون هميشه نشان دهيم ايراني در مرگ هم‌وطنانش ساکت نخواهد نشست.
به گزارش خبرگزاري ميزان، اين بازيگر سينما و تئاتر در متن اين نامه نوشته است:
«به نام آنکه اراده کرد و هستي پديد آمد»
هموطنان عزيزتر از جانم، سلام
همان گونه که در جريان هستيد، امسال عدهٔ زيادي از عزيزانمان، به مانند ديگر مسلمانان جهان به زيارت خانهٔ خدا رفتند ولي متاسفانه نه بر اثر زلزله، نه در شعله‌هاي آتش، نه با گلوله و نه در قعر درياي بيکران بلکه در کنار خانه امن الهي و در حال انجام مراحل آييني منا و تنها بر اثر سهل‌انگاري و بي‌توجهي خونسردانه ميزبانان به شکل فجيعي بيش از چهارهزار نفر از اين انسان‌هاي پاکباخته، غريبانه جان به جان آفرين تسليم نمودند.
وسعت عمق فاجعه به‌گونه‌اي است که هنوز جنازه پاک تعدادي از اين قربانيان به آغوش بازماندگان نرسيده و در وضعيت نامعلومي قرار دارند و ديگر حجاجي که با درد و اندوه و در حالت شوک به وطن خود باز گشته‌اند، از اين رخداد، داستان‌هاي اسف انگيزي دارند که شنيدنشان، تحمل و استواري کوه مي‌خواهد و بس.
حال پرسش آن است که اکنون تکليف ما به عنوان يک انسان در مقابل اين حادثه چيست؟ آيا بايد سکوت کرد و يا به يک اظهار تأسف صرف بسنده کرد؟ خير همه مي‌دانيم که وجدان انساني در اين گونه موارد حکم و ايجاب مي‌کند که ناله اندوهگين و در کام مانده بازماندگان را به فرياد تبديل کرده و با غيرت ايراني، به گوش همه جهانيان و نيز سازمان‌هاي بين‌المللي از جمله سازمان ملل برسانيم، چرا که جهان بايد بداند که چه ظلمي در حق اين عزيزان خداپرست، بناحق روا شده است.
چه ايراني و چه غير ايراني و با هرگونه عرق ملي و مذهبي، انسانيت ايجاب مي‌کند که به اين کمپين بپيونديم تا کمترين حداقل را براي اظهار همدردي با خانواده‌هاي داغدارمان و نيز ارسال يک سند جاودان مردمي براي تظلم خواهي و کمک به افشا حقايق اين قضيه از سازمان ملل انجام داده باشيم.
همگي هم اکنون از دوستان و آشنايانمان خود بخواهيم تا در سايت موزه صلح جانبازان شيميايي تهران، در کمتر از يک دقيقه، امضاء خود را به سادگي ثبت نمايند، براي رسيدن به مرز يک ميليون امضا لازم، تنها يکصد و پنجاه هزار امضا باقي‌مانده است. پس بشتابيم تا همچون هميشه نشان دهيم ايراني در مرگ هم‌وطنانش ساکت نخواهد نشست.
يقين دارم که در آينده تاريخ، اين سند ميليوني امضا شده، نشان جاودان ديگري از غيرت هميشگي ما ايرانيان با شرف در جهان خواهد بود.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن