تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820802319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسيدگي به وضعيت زنان کارتن خواب و راه اندازي کلينک هاي سلامت خانواده در 9 استان کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۱ب.ظ)
مولاوردي خبر داد: رسيدگي به وضعيت زنان کارتن خواب و راه اندازي کلينک هاي سلامت خانواده در 9 استان کشور موج - معاون امور زنان نهاد رياست جمهوري از بررسي وضعيت زنان کارتن خواب و امضاي تفاهمنامه اي با وزارت راه و شهرسازي در اين زمينه خبر داد و گفت: هدف ما توانمند سازي زنان در سکونتگاههاي غير رسمي و حاشيه شهر ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، معاون امور زنان و خانواده رياست جمهوري در نشست مشترک وزارت بهداشت و معاونت امور زنان رياست جمهوري، سلامت را پيش شرط توسعه پايدار و محور اصلي سلامت خانواده عنوان کرد و گفت: با توجه به نقش موثر زنان بر سلامت جامعه بايد با آموزش، تعليم به فرهنگسازي در سلامت انان توجه ويژه شود.
وي در ادامه تصريح کرد: يکي از محورهايي که در 5 سال آينده به عنوان شاخص از سوي اين معاونت در نظر گرفته مي شود، هماهنگي و هم افزايي دستگاهها با اين معاونت درخصوص ارتقاي کيفيت سلامت زنان است.
وي جنسيت را يکي از عوامل تاثير گذار در سلامت دانست و گفت: با وجود اينکه سن اميد به زندگي در زنان بالا و مرگ و مير زنان کمتر از مردان است اما براساس آمار ها آسيب پذيري زنان در مقابل بيماري ها نسبت به مردان بيشتر است.
مولاوردي با تاکيد بر اينکه زنان 2 برابر بيشتر از مردان به افسردگي مبتلا مي شوند خاطر نشان کرد: بايد به کيفيت زندگي زنان در حوزه سلامت اجتماعي هم توجه شود.
به گفته وي بيماري ايدز به دليل تغيير روش هاي انتقالي از تزريق به مقاربتي به بيماري زنانه تبديل شده است.
معاون امور زنان نهاد رياست جمهوري تاثير عوامل اقتصادي را بر سلامت زنان به دليل روابط ناسالم حاکم بر خانواده، مهاجرت به شهرها دانست و افزود: ناکافي بودن اطلاعات زنان در مسائل پيشگيري به سبک زندگي و موقعيت اقتصادي خانوارها باز مي گردد.
وي راه اندازي کلينک هاي سلامت خانواده در 9 استان کشور با مشارکت وزارت بهداشت و حمايت از مادران شاغل براي فرزندآوري را از برنامه هاي اين معاونت عنوان کرد و ادامه داد: بسته جامع حمايتي از زنان شاغل براي راه اندازي مهدکودک ها در کنار ادارات دولتي با مشارکت سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در حال پيگيري است.
مولاوردي از بررسي وضعيت زنان کارتن خواب و امضاي تفاهمنامه اي با وزارت راه و شهرسازي خبر داد و گفت: هدف ما توانمند سازي زنان در سکونتگاه هاي غير رسمي و حاشيه شهر ها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن