تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812996075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افخمی راد : امسال 29 هیئت تجاری از 14 کشور به ایران امدند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما / اقتصادی 1111 1394/07/21
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 29 هیئت از 14 کشور امدند ، گفت : هیئت های رسمی وغیررسمی به ایران سفر و با تجار و بازرگانان و صنعتگران ایرانی گفت وگو می کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ ولی الله افخمی راد در نشست خبری گفت : آنها در حال بررسی و ارزیابی شرایط سرمایه گذاری و مشارکت با ایرانی ها هستند و می خواهند با نهایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم های ظالمانه، با ایران فعالیت و همکاری کنند.
افخمی راد اظهار داشت: درنیمه نخست امسال،هیئت اتریش بزرگترین هیاتی بوده که به ایران سفر کرده است، رییس جمهوری این کشور با 250 نفر از فعالان اقتصادی اتریش به کشورمان سفر کرد و شاهد حضور هیات های کوچک چهار تا پنج نفره هم بوده ایم.
وی گفت: در شش ماه نخست پارسال، پنج هیئت متشکل از 90 نفر به پنج کشور اعزام کردیم و در مقابل شش هیئت متشکل از 88 نفر از شش کشور دنیا وارد کشورمان شده بودند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: در نیمه نخست امسال پنج هیئت متشکل از 98 نفر به چهار کشور اعزام کردیم و در مقابل 29 ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

سه شنبه ، ۲۱مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن