تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805284310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش مستقيم ليگ برتر وزنه‌برداري از شبکه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۳ب.ظ)
پخش مستقيم ليگ برتر وزنه‌برداري از شبکه ورزش موج-بعد حدود 6 سال، ليگ برتر وزنه‌برداري کشور از طريق شبکه ورزش سيما به صورت زنده و مسقيم پخش خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از فدراسيون وزنه برداري، به دنبال رايزني‌هاي صورت گرفته از سوي فدراسيون وزنه‌برداري و مساعدت مديريت شبکه ورزش، رقابت‌هاي هفته دوم ليگ برتر وزنه برداري در دو نوبت، روزهاي پنجشنبه 23 مهر و جمعه 24 مهر از برنامه ورزشي ديدار پخش خواهد شد.
بر اين اساس پنجشنبه و از ساعت 19:30 تا 21، علاقه‌مندان به وزنه‌برداري مي‌توانند رقابت‌هاي اوزان 85 و 84 کيلوگرم را از شبکه ورزش تماشا کنند. جمعه نيز رقابت‌هاي دسته 105 و 105+ کيلوگرم از ساعت 9:45 تا 11:45 از طريق شبکه ورزش به روي آنتن خواهد رفت.
تماشاي رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني بزرگسالان کشور رايگان است و علاقه‌مندان به اين رشته مي‌توانند در اين دو روز با حضور در تالار وزنه‌برداري آزادي واقع در مجموعه پنج سالن رقابت وزنه بردار ليگ برتري را از نزديک تماشا کنند.
همچنين نصر الله سجادي، معاون توسعه ورزش حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان در آخرين بازديد خود از اردوي پولادمردان، پس از پايان رکوردگيري به آنها وعده داده بود با توجه به عملکردشان و به پاس قدرداني از زحماتي که در اردوهاي تيم ملي متحمل مي‌شوند از سوي وزارت ورزش مورد تقدير قرار گيرند. اين وعده در آستانه رقابت‌هاي هفته دوم ليگ برتر وزنه‌برداري که حکم انتخابي تيم ملي براي حضور در مسابقات جهاني 2015 آمريکا را دارد، عملي شد تا ملي‌پوشان با دريافت سکه‌هاي طلا با روحيه بيشتري به تمرينات خود ادامه دهند. با توجه به اين که در آخرين رکوردگيري تيم ملي بهداد سليمي و سهراب مرداي عملکرد بهتري نسبت به سايرين داشتند، پاداش ويژه‌اي هم دريافت کردند.
علاوه بر اين، مسابقات وزنه‌برداري قهرماني جوانان کشور امسال، بعد از مدت‌ها در دو رده سني 17-18 سال و 19-20 سال برگزار مي‌شود که ميزباني رقابت‌هاي رده سني 17-18 سال به همدان واگذار شده و قرار است اين رقابت‌ها با حضور 119 وزنه بردار از 24 استان کشور طي روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاري (22، 23 و 24 مهر ماه) در مجموعه ورزشي تختي برگزار شود.
به همين منظور کادر فني تيم ملي وزنه برداري جوانان راهي همدان مي‌شود تا از فردا مسابقات را زير نظر بگيرد. سجاد انوشيرواني، سرمربي تيم جوانان با تاييد اين خبر گفت: ما به مسابقات قهرماني جوانان کشور به چشم انتخابي تيم ملي نگاه مي‌کنيم. طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته قرار است نفرات برتر به دور جديد اردوهاي تيم ملي جوانان که از روز هشتم آبان در قزوين برگزار مي شود دعوت شوند.
انوشيرواني افزود: همزمان با اين اردو، مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان کشور در رده سني 19 و 20 سال هم در مسجد سليمان برگزار مي‌شود که من به شخصه در محل مسابقات حاضر خواهم بود تا با شناسايي نفرات برتر، گروه دوم اردونشيان را نيز به اردوي تيم ملي جوانان دعوت کنيم.
نايب قهرمان المپيک لندن با بيان اينکه اردوهاي تيم ملي وزنه برداري جوانان تا مسابقات جهاني جوانان ادامه خواهد يافت خاطرنشان کرد: هدفگذاري اصلي ما آماده سازي تيم جوانان براي حضور در مسابقات قهرماني جوانان جهان است که خرداد سال آينده در تونس برگزار مي‌شود. به همين منظور تا پايان مسابقات جهاني بزرگ سالان در قزوين اردو مي‌زنيم و پس از آن تمرينات را در کمپ تيم‌هاي ملي پيگيري مي‌کنيم تا با تيمي آماده و کامل در مسابقات جهاني حضور داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن