تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812774165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از بيمارستان امام خميني آمل در ماه‌هاي آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴ق.ظ)
وزير بهداشت؛ بهره برداري از بيمارستان امام خميني آمل در ماه‌هاي آينده موج - وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکي افزود: در سطح کشور براي 30 سال آينده، پروژه‌هايي را کلنگ زني کرده بودند، اما؛ اکنون براي اتمام اين پروژه‌هاي نيمه تمام به 500 هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است و بخش توليد مي‌تواند با تلاش بيشتر به اين روند سرعت بخشد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي که به عنوان نماينده دولت در شهرستان آمل حضور يافته بود ديروز در جلسه شوراي اداري اين شهرستان که در سالن همايش‌هاي ششم بهمن فرمانداري ويژه آمل برگزار شد؛ از کارآفريني، اشتغال و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي به عنوان مشکلات موجود کشور ياد کرد و گفت: لازم است که مسوولان نيز نسبت به اين مشکلات واقع بين باشند.
وي تصريح کرد: در بسياري از زمينه‌ها دشمنان مسير رشد، شکوفايي و منافع ملي را با تحريم‌هاي روزافزون بسته‌اند و مانع پيشرفت‌هاي علمي حتي ورود برخي مواد اوليه دارويي، تجهيزات پزشکي، علمي و صنعتي در حوزه پزشکي شدند.
وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکي با بيان اينکه تنها براي دريافت مقالات که مي‌توانند موتور محرکه در کشور باشند براي مراکز علمي و 500 مرکز پژوهشي مشکلات زيادي با اجراي تحريم ايجاد شده است، اضافه کرد: اين در حالي است که بنا به ادعاي برخي کشورها مبني بر عدم تحريم پزشکي ايران، ما خلاف آن را شاهد بوديم.
وي با تاکيد بر اينکه بايد موانع و مشکلات پيش روي توليد برداشته شود، افزود: بايد با واقع بيني در اين زمينه قدم برداشت همچنين مسوولان بايد مشکلات مردم را ببينند و براي رفع آنان تلاش کنند.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اعلام اينکه گراني از جمله مشکلاتي است که دولت با آن مواجه است، گفت: در دو سال گذشته با توجه به تحريم‌ها، دولت سعي کرد تا جلوي افزايش قيمت‌ها را بگيرد و همواره به فکر مهار گراني‌هاست.
هاشمي با اشاره به اينکه ايجاد فرصت‌هاي جديد براي توسعه استان‌ها و شهرها از وظايف اصلي دولت است، اظهار کرد: نزديک به 200 طرح نيمه‌تمام در آمل گزارش شده که اگر در اولويت برنامه‌ها قرار گيرد، روند رشد و شکوفايي اين شهرستان فراهم مي‌شود.
وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکي با بيان اينکه بانک‌ها در حوزه اقتصادي بايد حضور فعال تري داشته باشند، گفت: بانک‌ها بايد مطالبات خود را دريافت کنند، هر چند دولت به بانک‌ها و بسياري نهادهاي اقتصادي بدهکار است اما نقش بانک‌ها در رونق اقتصادي کشور بسيار مهم است.
هاشمي با اشاره به وجود آرامش نسبي در کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي انتظار داريم اين آرامش بيشتر شده تا در شرايط آرام گام‌هاي بزرگي برداريم.
وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکي با بيان اينکه نبايد از مردم انتظار داشته باشيم که از ما تعريف کنند، گفت: انجام کار در کشور شرايط دشواري دارد و نبايد راه خود را گم کنيم به دليل اينکه راهي که پيش‌رو داريم، راهي است که امام و شهدا ترسيم کردند و به ما نشان دادند و جز با خدمت صادقانه، توکل به خدا و ايمان راسخ نمي‌توان در اين مسير به پيروزي رسيد.
هاشمي به بيانات امام راحل مبني بر اينکه «هيچ عبادتي بالاتر از خدمت به خلق نيست» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر وضعيت کشور نامساعد است و خزانه در وضعيت نامطلوبي قرار دارد و بيشتر از هر زمان ديگري، خزانه دولت خالي است و شرايط ويژه اي وجود دارد.
وي اضافه کرد: بايد مسئولان در اين شرايط سخت، با تدبير مديريت کرده و زمينه رضايت‌مندي مردم را فراهم کنند.
وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکي با اشاره به اينکه وحدت موجود ميان مسئولان آمل بسيار ارزشمند است، افزود: با اعتقاد قلبي و علمي ميان مسوولان، مي‌توان همدلي و همزباني مورد تاکيد رهبر انقلاب را محقق کرد.
وي با بيان اينکه شهرستان آمل مهد علم، دانش، فقاهت، سياست و انديشه است، يادآور شد: رشته کوه البرز و قله دماوند عامل شرايط آب و هوايي و طبيعت بسيار مناسب براي مازندران و آمل شده است.
وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکي با اشاره به مشکلات و موضوعات مطرح شده از سوي مديران شهرستان آمل، گفت: هم‌اکنون جاده هراز يکي از مهم‌ترين محورهاي مواصلاتي شمال کشور به پايتخت بوده و از نزديک‌ترين مسيرها بوده که چهار بانده کردن اين محور از آرزوهاي ديرين مردم است که اميدواريم در ماه‌هاي آينده بخش عمده از چهار بانده شدن اين جاده به بهره برداري برسد.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در پايان ابراز اميدواري کرد که در ماه‌هاي آينده شاهد بهره‌برداري از بيمارستان امام خميني اين شهرستان باشيم و تمام اورژانس‌ها و زيرساخت‌هاي بيمارستاني در بيمارستان‌هاي امام علي (ع) و امام رضا(ع) نيز اصلاح و مرمت شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن