تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813012747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري همايش جستار کيفيت در تجربه‌هاي بازآفريني شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
برگزاري همايش جستار کيفيت در تجربه‌هاي بازآفريني شهري موج - مدير کل راه و شهرسازي فارس برگزاري همايش جستار کيفيت در تجربه‌هاي بازآفريني شهري در روز پنج‌شنبه، ۲۳ مهر، را فرصتي مناسب براي انتقال تجارب بين استان‌ها است.
به گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ عشايري، مدير کل راه و شهرسازي فارس، در خصوص برگزاري همايش جستار کيفيت در تجربه‌هاي بازآفريني شهري در کتابخانه ملي در روز پنج‌شنبه، ۲۳ مهر، بيان کرد: اين اقدام با توجه به مظلوم واقع شدن بافت‌هاي تاريخي در کلان‌شهرها اقدام بسيار خوبي به شمار مي‌رود که تاکنون در بعضي از استان‌ها در مورد آن خوب عمل شده و در بعضي ديگر ضعيف عمل شده است.
وي در ادامه اضافه کرد: اميدواريم اين همايش بازخورد خوبي در کشور داشته و اطلاعات بيرون آمده از آن قابل استفاده بوده به سرعت در دستور کار ادارات قرار گيرد.
عشايري با تأکيد بر اين نکته که استان فارس در احياي سکونتگاه‌هاي غير رسمي در کشور خوب عمل کرده است، گفت: محله سهل‌آباد نمونه بارزي از اين موفقيت بوده که با ساخت خانه محلات به اجرا درآمد.
اين مقام مسوول بيان کرد: اين همايش فرصت خوبي براي ايجاد انگيزه در مديران و انتقال تجارب بين استان‌ها در اين حوزه به شمار مي‌رود.
مدير کل اداره راه و شهرسازي فارس با بيان اين مطلب که در کل استان نزديک به ۳۶۰ هکتار بافت تاريخي وجود دارد، گفت: بازآفريني اين بافت‌ها به ترتيب در شهرهاي شيراز، کازرون، مرودشت و لار به عنوان شهرهاي پايلوت انجام مي‌گيرد.
عشايري در ادامه ابراز اميدواري کرد: تمامي مصوبات ستاد بازآفريني شهري که با حضور وزير راه و شهرسازي در محل وزارت راه برگزار شد تا پايان تابستان سال آينده در استان اجرايي شود که طرح جامعه بازآفريني شهري با رويکرد خدمات بين‌المللي گردشگري از جمله آن‌ها به شمار مي‌رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن