تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804302792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب در موضوع هسته اي مبناي اصلي مذاکرات بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۲۳:۹ب.ظ)
رئيس جمهوري در جلسه شوراي اداري استان مازندران: رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب در موضوع هسته اي مبناي اصلي مذاکرات بوده است موج - رييس جمهوري، با برشمردن دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در دو سال گذشته، تصريح کرد: لغو قطعنامه‌هاي ظالمانه شوراي امنيت و برچيدن تحريم‌هاي اقتصادي دستور کار مذاکره کنندگان بود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني در جلسه شوراي اداري استان مازندران، با تاکيد بر اينکه رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب در موضوع هسته اي مبناي اصلي مذاکرات بوده است، گفت: در جريان مذاکرات تاکيد داشتيم که اگر در پايان مذاکرات تحريم‌هاي اقتصادي لغو نشود، مذاکره را تعطيل خواهيم کرد.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي افزود: لغو تحريم‌ها از سوي سازمان ملل مهم‌ترين مسأله‌اي است که از لحاظ حقوقي پيش روي ملت ايران است.
روحاني با بيان اينکه دولت براساس وعده‌هايي که به مردم داده است، راه و مسيري را انتخاب کرده و به عمده وعده‌هاي خود تاکنون عمل کرده است،‌ گفت: عمل به برخي ديگر از وعده‌ها پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد که بايد با تدبير، تفکر و مشارکت، آن‌ها را حل و فصل کرد چرا که معتقديم نبايد براي برطرف کردن يک زخم چند زخم ديگر ايجاد کرد.
رئيس جمهوري ادامه داد: ما بايد براي رفع مشکلات اقدام جديدي انجام دهيم، چرا که اگر بخواهيم کارهاي معمولي طبق روال سابق را ادامه دهيم، توفيقي حاصل نخواهد شد بلکه نيازمند يک جهش و کار فوق‌العاده هستيم.
روحاني رسيدن به جهش، رفع مشکلات و رقابت در بازارهاي جهاني را بدون سرمايه‌گذاري لازم و عدم استفاده از تکنولوژي و فناوري‌هاي نو غيرممکن دانست و افزود: ما يا بايد خودمان تکنولوژي و فناوري را ايجاد کنيم و يا آن را از خارج از کشور وارد کنيم.
رئيس جمهوري خاطر نشان کرد: براي رسيدن به پيشرفت و توسعه نمي‌توان تنها به بودجه و سرمايه دولت در راستاي پيشبرد اقدامات چشم داشت، بلکه بايد تکنولوژي و سرمايه را به صحنه بياوريم. علاوه بر آن در بخش فرهنگي و فرهنگ‌سازي نيز نيازمند اقدامي بزرگ و جهش هستيم.
روحاني با بيان اينکه بايد دوران احساسات را کنار بگذاريم و بر مبناي واقعيت خواست مردم و نياز جامعه برنامه‌ريزي کنيم و با تدبير و تعقل تصميم بگيريم، گفت: جذب سرمايه و استفاده از تکنولوژي براي رسيدن به پيشرفت مورد نياز است و اينکه گفته مي‌شود با ورود تکنولوژي از خارج فرهنگ، مورد هجوم و خدشه قرار مي‌گيرد، نمي‌تواند سخني درست باشد چرا که ملت بزرگ و فداکار ايران ثابت کرده که مي‌تواند فرهنگ و راه انقلابي خود را حفظ کرده و در عين حال از تکنولوژي ديگران استفاده کند و اين خلاصه شعار دولت مبني بر تعامل سازنده با دنيا است.
رئيس جمهوري ادامه داد: اسلام به عنوان فرهنگ و هويت براي ما داراي اهميت است و ملت ايران به هيچ وجه حاضر نيستند که از آن بگذرد.
روحاني با اشاره به اينکه براي رسيدن به پيشرفت بايد خواست‌هاي جناحي را کنار بگذاريم و قدري آرام‌تر تصميم‌گيري کنيم، گفت: بايد اهداف کوچک را براي دستيابي به هدف‌هاي بلند و آرماني رها کنيم و با تلاش، وحدت، اتحاد و همدلي و تبعيت کردن از اصولي که انقلاب و اسلام براي ما معين کرده و بهره‌گيري از رهنمودهاي رهبري، بتوانيم فضايي را فراهم کنيم که مشکلات کشور حل شود.
رئيس جمهوري همچنين در اين جلسه ضمن تقدير از ميهمان‌نوازي، پرشور مردم غيور استان مازندران در استقبال از کاروان تدبير و اميد به نزديک شدن به ايام محرم اشاره کرد و گفت: مردم ايران با ويژگي خاصي به ايام محرم به ويژه دهه اول، توجه دارند و قيام اباعبدالله الحسين (ع) و حماسه عاشورا بهترين الگو براي ايستادگي و عزت است.
روحاني محرم و واقعه عاشورا را زيباترين تابلويي توصيف کرد که خداوند پيش روي بشريت قرار داده و خاطر نشان کرد: براي ملت ايران و شيعيان مهم است که از تابلوي زيبا براي ايثار، شهادت و شهامت سرمشق بگيرند و اين‌ها راه‌حل همه مشکلات ما است.
رئيس جمهوري در ابتداي اين جلسه نيز با بيان اينکه "ايران اسلامي کشوري با استعدادهاي فراوان است که بايد با همدلي در جهت توسعه آن گام برداريم"، تصريح کرد: بايد همگان با وحدت، اتحاد و همدلي و تبعيت از اصولي که اسلام و انقلاب براي ما معين کرده و بهره‌گيري از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، براي رفع مشکلات کشور بکوشيم.
روحاني با بيان اينکه با وجود تلاش‌هاي گسترده از روزهاي اول انقلاب تاکنون، آن طور که شايسته است نتوانستيم خواسته‌ها و مطالبات مردم را برآورده سازيم، گفت: ملت ايران انصافاً با همه وجود در روزهاي سخت به صحنه آمدند، اما هنوز با مشکلات فراواني مواجه هستيم.
رئيس جمهوري با اشاره به مطالبات مطرح شده از سوي نمايندگان استان مازندران در اين جلسه در خصوص رفع مشکلات بخش‌هاي مختلف استان، گفت: برطرف کردن مشکلات از جمله مشکل اشتغال جوانان موضوعاتي است که تقريباً در همه استان‌ها از سوي مسوولان استان مطرح مي‌شود و همه بايد کمک کنيم تا اين مشکلات برطرف شود.
پيش از سخنان رئيس جمهوري، استاندار، نماينده ولي فقيه در استان و نمايندگان مردم استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي در گزارشاتي به بيان مشکلات و نيازمندي‌هاي استان براي توسعه و آباداني پرداختند.
همچنين نوبخت گزارشي از برنامه‌ريزي‌‌هاي دولت براي توسعه بيش از پيش استان مازندران ارائه کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن