تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندگی خصوصی آقای رئیس‎جمهور و خانواده‎اش+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: زندگی خصوصی آقای رئیس‎جمهور و خانواده‎اش+تصاویر
همسر 42 امین ریس جمهور آمریکا سالگرد ازدواجش را در اینستاگرام جشن گرفت.
آفتاب : باشگاه خبرنگاران جوان: "هیلاری رودهام کلینتون" متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ ایالت "ایلینوی" آمریکاست. نام کامل وی "هیلاری دایان رودهام" است. در حال حاضر او رؤیای ریاست جمهوری آمریکا را در ذهن می پروراند.

وی پس از پایان تحصیلات در کالج "ولزلی" در رشته علوم سیاسی در سال ۱۹۶۹ وارد مدرسه حقوق دانشگاه "ییل" شد و در این جا بود که نخستین بار با "بیل کلینتون" آشنا شد. او در سال ۱۹۷۳ دکترای حقوق را از همین دانشگاه دریافت کرد.


زندگی خصوصی آقای ریس جمهور و خانواده اش+تصاویر



بعد از مدتی در "آرکانزاس" در کنار بیل کلینتون مشغول به کار شد که تلاش بسیاری را برای تبدیل شدن به یک سیاست‌مدار حرفه‌ای آغاز کرده بود.بیل کلینتون و هیلاری در سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند.

عکس زیر را هیلاری کلینتون در سالروز ازدواجش بعد از گذشت 40 سال در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.



زندگی خصوصی آقای ریس جمهور و خانواده اش+تصاویر



در سال ۱۹۸۰ بیل و هیلاری صاحب دختری به نام "چلسی" شدند.


زندگی خصوصی آقای ریس جمهور و خانواده اش+تصاویر



بیل کلینتون، همسر هیلاری زمانی که  فرماندار آرکانزاس بود، رهبر یک شبکه عظیم قاچاق دارو و پولشویی شد.لری نیکلاس، یکی از دوستان بیل طی مصاحبه ای گفت که ADFA، شرکت بیل به قاچاق مواد مخدر و پولشویی می پردازد. این اظهارات برای بیل غیرمنتظره بود. آن زمان هر هفته کوکایین به ارزش 10 میلیون دلار از فرودگاه منا در آرکانزاس به مکان دیگری منتقل می شد.ADFA آن زمان پیشنهاد اعطای وام برای تاسیس شرکت پارکومتر را داد. این شرکت بجای تولید پارک متر، مخروطه دماغه هواپیما تولید می کرد تا به واسطه آن مواد مخدر در آمریکا توزیع شود.  پیشنهاد تاسیس چنین شرکتی را شرکت رز لو (که مالک آن هیلاری بود) ارائه کرد.


زندگی خصوصی آقای ریس جمهور و خانواده اش+تصاویر



برخی تحلیلگران معتقدند، هیلاری کلینتون در طول سال‌های گذشته عملا به عنوان لابی اصلی همجنس بازان در دولت آمریکا عمل کرده و سال‌ها در تلاش بوده تا اکنون توانسته است، حمایت از همجنس گرایان را در دستور کار دستگاه دیپلماسی این کشور نیز قرار دهد.



تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن