تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820770122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي زواياي طرح ارتقا کيفيت زندگي در مرکز تاريخي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۹ب.ظ)
با حضور شهردار تهران صورت مي گيرد؛ بررسي زواياي طرح ارتقا کيفيت زندگي در مرکز تاريخي تهران موج - بر اساس طرحي، قرار است مشکلات موجود در مرکز تاريخي تهران يعني منطقه 12 شهرداري موردبررسي قرار گيرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، اجراي طرح انضباط شهري در منطقه 12 شهرداري تهران مدت‌زماني است که نقل محافل مسوولان شهر تهران بوده و قرار است در منطقه‌اي که اکنون مي‌توان در آن معضلات بسياري را مشاهده کرد، تحولاتي ايجاد شود.
در همين رابطه، قرار است فردا محمدباقر قاليباف، شهردار تهران فردا در يک‌صد و نود و چهارمين جلسه شوراي شهر تهران در صحن علني شورا حضور پيداکرده تا گزارشي را در خصوص طرح ارتقا کيفيت زندگي در مرکز تاريخي تهران واقع در مرکز منطقه 12 شهرداري تهران ارائه دهد.
به همين منظور، شب گذشته نيز مهدي چمران، رئيس شوراي اسلامي شهر تهران به همراه به همراه رضا تقي‌پور، رحمت‌الله حافظي،‌ غلامرضا انصاري، احمد دنيامالي،‌ ولي‌الله شجاع پوريان، محسن پير هادي و پرويز سروري از اعضاي شوراي شهر تهران و همچنين حجت‌الاسلام ميثم امرودي معاون امور فرهنگي شهرداري تهران، مجتبي عبداللهي معاون امور خدمات شهري شهرداري تهران،‌ فرزاد هوشيار پارسيان رئيس سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌هاي اجتماعي شهر تهران،‌ ناصر اماني معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهري شهرداري تهران، عابد ملکي شهردار منطقه 12 و علي‌اکبر انجمني شهردار منطقه 15 بازديدي از محله هرندي واقع در منطقه 12 داشته و مشکلات اين منطقه را موردبررسي قراردادند.
بدون شک معضلات موجود در محله هرندي بسيار بي‌شمار بوده و نمي‌توان با برنامه‌هاي کوتاه‌مدت براي کاهش اين معضلات برنامه‌ريزي کرد.
محمدباقر قاليباف، شهردار تهران پيش‌تر در خصوص معضلات منطقه هرندي و شوش گفته بود: مشکلات فرهنگي و اجتماعي موجود در منطقه 12 بسيار زياده و نمي‌توان با برنامه‌ريزي‌هاي کوتاه‌مدت انتظار داشت که اين مشکلات به‌طور کامل برطرف شود. ضمن اينکه شهرداري به‌تنهايي قادر به حل اين مشکلات نيست و در اين رابطه تمام نهادها بايد با شهرداري تهران همکاري داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن