تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813165024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتي 19 کشور آفريقايي و آسيايي مي خواهند به گردشگري ايران رونق ببخشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۰ب.ظ)
وقتي 19 کشور آفريقايي و آسيايي مي خواهند به گردشگري ايران رونق ببخشند موج- مدير کل بازاريابي و تبليغات گردشگري کشور به حضور کشورهاي خارجي در نمايشگاه بين المللي گردشگري تهران خوشبين است و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره عدم تبليغات و دعوت مناسب از سفراي کشورها گفت: ما محدوديتي براي دعوت از کشورها نداشتيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مراسم اعلام و پذيرش بين‌ المللي نهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري تهران با حضور نمايندگاني از 19 سفارتخانه مستقر در ايران در حالي برگزار شد که سفرا و نمايندگان کشورهاي کرواسي، گرجستان، روسيه، سنگال، تايلند، بلغارستان، فيليپين، غنا، موريتاني، نيکاراگوئه، تاجيکستان، ازبکستان، عراق، هند، مالزي، ويتنام و گينه کوناکري در اين مراسم شرکت داشتند.
مدير کل بازاريابي و تبليغات گردشگري کشور در اين مراسم که در هتل لاله تهران برگزار شد، گفت: نهمين دوره نمايشگاه بين المللي تهران 27 تا 30 بهمن برابر با 16 تا 19 فوريه در مساحتي بالغ بر 30 هزار مترمربع برگزار مي شود.
اين روزها کليد واژه تحولات پساتحريم با تغييرات شگرف در صنعت گردشگري کشور عجين شده است و روزي نيست که مديران و دست اندرکاران اين سازمان با نگاه خوشبيانه اي پساتحريم را آغازي نو براي صنعت گردشگري ايران ننامند.
علي باقر نعمتي، مدير کل بازاريابي و تبليغات گردشگري کشور هم در مراسمي که عصر ديروز در هتل لاله برگزار شد، با اميدواري از تحولات پساتحريم از شکوه برگزاري نهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري تهران سخن گفت و اظهار کرد: همانطور که سال گذشته 100 درصد رشد فضا داشته ايم امسال نيز در بخش خارجي با رشد صددرصدي مواجه خواهيم شد.
مدير کل بازاريابي و تبليغات گردشگري کشور با بيان اينکه با برخي از کشورها در حوزه گردشگري از قبل همکاري داشتيم، تصريح کرد: با کشورهايي مثل ترکيه، روسيه، ارمنستان رايزني هايي داشته ايم.
اما اگر نگاهي به ليست ميهمانان شرکت کننده در اين مراسم بياندازيم، متوجه خواهيم شد که استقبال آنچنان هم مثبت و اميدوار کننده نيست.
شعار امسال اين نمايشگاه بين المللي «مهمان ما باشيد» است، اينکه ايراني ها مهمان نوازند، جاي شک ندارد اما از ميان کشورهاي شرکت کننده: غنا، موريتاني، نيکاراگوئه، تاجيکستان، ازبکستان، عراق، ويتنام و گينه کوناکري کداميک از آنها ظرفيت گردشگر فرستي به ايران را دارند؟
مدير کل بازاريابي و تبليغات گردشگري کشور اما به حضور کشورهاي خارجي در اين نمايشگاه خوشبين است و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره عدم تبليغات و دعوت مناسب از سفراي کشورها گفت: ما محدوديتي براي دعوت از کشورها نداشتيم اما چون همزمان با هماهنگي هاي صورت گرفته از نمايشگاه درگير حضور و بازديد چند هيات خارجي هم بوديم نتوانستيم آنچنان تبليغات کنيم.
نعمتي تاکيد کرد: معمولا در نمايشگاههاي بين المللي بيش از 20 کشور در مراسم هاي رونمايي شرکت نمي کنند.
وي گفت: توان ما براي دعوت در شرايط کار فشرده اين روزها همين مقدار بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن