تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت فرهنگی و تبلیغی موردتوجه مبلغین قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:
مدیریت فرهنگی و تبلیغی موردتوجه مبلغین قرار گیرد

صفی لو تبلیغات


شناسهٔ خبر: 2938690 - دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
استانها > زنجان

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید مدیریت فرهنگی و تبلیغی موردتوجه مبلغین قرار گیرد و مجالس تحول‌گرا باشد تا بتواند خروجی خود را نشان دهد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری ظهر دوشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ با اشاره به اینکه راهبرد تبلیغ را قرآن مشخص و تعریف کرده است، افزود: در این راستا توجه به تبلیغ صحیح بسیار مهم و حساس است و باید در این زمینه توجه ویژه صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: عده‌ای از بندگان صالح و مؤمن برگزیده می‌شوند که در استمرار فرهنگ دینی و اهل‌بیت (ع) و آگاهی بخشی به مردم در جامعه اسلامی و تبلیغ فعالیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ماه محرم نزدیک است، افزود: در پایتخت شور و شعور حسینی استقبال از برنامه ها و آئین های مذهبی بیشتر و در این راستا مسئولیت مبلغین بسیار سنگین‌تر است و فعالیت در این حوزه نیاز به‌دقت دارد.

حجت‌الاسلام صفی یاری بابیان اینکه منبر امام حسین (ع) باید تحول‌گرا و آگاه بخش باشد، تأکید کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای بصیرت افزایی است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

وی تاکید کرد: باید با توجه به ذائقه امروز جامعه بخصوص نیازهای قشر جوانان وارد کار شد و در ماه محرم می‌توان در تحقق این مهم کاری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به بحث جلوگیری از نفوذ دشمن تأکید دارند، گفت: در ماه محرم به موضوعیت این امر توجه شود چراکه در این مورد دشمن سرمایه‌گذاری کرده، بنابراین مواظب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم.

حجت‌الاسلام صفی یاری افزود: باید غنای مجالس اهل‌بیت (ع) از منظر منبر و مدیحه‌سرایی موردتوجه قرار گیرد و رکن اصلی تشکیل این مجالس هم مبلغین هستند.

وی یاد آور شد: باید مدیریت فرهنگی و تبلیغی مورد توجه مبلغین قرار گیرد و مجالس تحول‌گرا باشد تا بتواند خروجی خود را نشان دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: باید جوانان با مبنای معرفتی آشنا شوند و امروز شبکه عظیم روحانیت بهترین ظرفیت برای این کار است.

حجت‌الاسلام صفی یاری ویژگی برجسته زنجان را ولایتمداری عنوان کرد و گفت: باید عزاداری‌ها هم بر اساس شاخص‌های مطلوب، روند روبه رشد خود را ادامه دهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر استفاده درست از ظرفیت مهم ماه محرم بسیار تأکید دارند و باید از این فرصت استفاده بهینه شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن